Sammys JOSS edit

Sammys JOSS edit
sjukt bra! även fast simon kanske langar fetare trick var den här editen lätt den bästa hittils. Rätt jämn med håtveits kanske men paragliding filmningen avgjorde det tror jag. Som followcam fast skitmycke stabilare och me dom sjukaste vinklarna nånsin. biig ups.

Sammys JOSS edit
Gillar den här bättre än Håtveits men den va gangska jämn mot Dumont, mer småjibb och grejer här så den blev väl lite roligare att kolla på :)

Sammys JOSS edit
Allvarligt talat så är den här faktiskt bäst i min åsikt.
Diversitet (bra blandning), kompositioner (galna paraglide-shots), mängd material och klass på tricken var galna.

Dumonts är precis efter dock.

Sammys JOSS edit
as bra film lätt skönaste iår värdig vinnare det var bra att han körde lite i stan och på boxarna i parken och inte matar trick som andreas. vart får man tag på kya bambas låtar egentligen? låten e ju med i believe också :/ om någon vet vart man kan få tag på den eller har den så skicka den:)

Sammys JOSS edit
patriknorling sa:
as bra film lätt skönaste iår värdig vinnare det var bra att han körde lite i stan och på boxarna i parken och inte matar trick som andreas. vart får man tag på kya bambas låtar egentligen? låten e ju med i believe också :/ om någon vet vart man kan få tag på den eller har den så skicka den:)
kolla www.myspace.com/kyabamba

Sammys JOSS edit
Oj vad överskattad den var! den var inte alls så bra som jag förväntade mig, andreas var bättre!

Sammys JOSS edit
Både simons och andreas var bättre.

Simons för att de vävde in stillbilder snyggt och andreas för att den är sjukt bra klippt / editad enligt mig.

Sammys JOSS edit
fattar inte att sammys edit vann över dumonts, dumonts va ju 10 ggr roligare å kolla på, blev lite segt med sammys slideshow i slutet den va för lång, bättre å göra som dumont me kort i klippen. Och dumont langa ju sjuuuuukt mkt fetare trick än sammy, fattar inte att alla tkr sammys va bättre :P

Sammys JOSS edit
Det är Kya Bamba / Lukie D - Dubplate

Finns att ladda ner på Kya Bamba myspace, gratis.

Senast ändrad:
Sammys JOSS edit
Nån som vet vart man kan ladda hem låten som är med i Simons edit??...Jag fattar inte heller hur man laddar hem kay bamba låten från myspace?!

Sammys JOSS edit
Dumonts del var helt sinnes, jag satt helt stum. Grymt skön låt, passade underbart bra till ett så lugnt, skönt tempo som videon hade. Grymma bilder också, den där man ser Dumont i luften och två snubbar i en lift som kollar bakåt är fantastisk!

Dumont borde ha vunnit.

För att motivera lite kan man ju säga att Sammys trick bestod av rätt många flatspins, sen gillade jag inte låten heller, men det är ju min ensak.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp