sämst domare

• Trådstartare Trådstartare 50cent
  • Start datum Start datum
sämst domare
Dom säger inte heller VILKEN grab det är, typ mute, eller så. Dom säger bara grab, men dom är väl vana att kommentera simninng eller nå sånt.

Simon vinner.

Senast ändrad:
sämst domare
haha aa
henke e bääääst!!! fett finfin grab, inte ofta vi ser sånt här där ja bor (amerika)

sämst domare
hehe joon olsson börja nästan böla i interjuvn i mitten och slutet, sista interjuvn

grymmt jobbat av alla åkare! :P

sämst domare
Tycker inte man ska skicka för mycket skit på Pontus Stålkloo.. Han har ju rätt bra rutin ävn om han är brädåkare. Minns att han kommenterade tävlingar på mitten på tidigt 90-tal bl.a i Edge TV på Z-tv.

Så som sagt helt ok och en helt okej produktion.

Kul freeride är med och kul att SVT gör det möjligt för alla att se.

TILL SKILLNAD FRÅN TV9 SOM SÄNDER SPANIEN - SVERIGE. SATAN!!

sämst domare
Pinsam kommentator.. en av dom iaf, vet inte vad han hette.. kul show, kul att se att Schelin och Harlaut gick bra!

Jon såg lite groggy ut :/

sämst domare
kommentatorn va sämst.
"det är kul att 16åringarna får chansen att få vara med i sånna här stora tävlingar för första gången"

va jag vet har henke och oscar kört en jävla massa tävlingar som är större.
Så det va ju knappast första gången dom körde med proffsen.

Men ändå kul att det sänds i Tv.

sämst domare
Davidson sa:
kommentatorn va sämst.
"det är kul att 16åringarna får chansen att få vara med i sånna här stora tävlingar för första gången"

va jag vet har henke och oscar kört en jävla massa tävlingar som är större.
Så det va ju knappast första gången dom körde med proffsen.

Men ändå kul att det sänds i Tv.
Det kan jag faktiskt hålla med om, lite trisst när man har så dålig koll att man tror att dem aldrig åkt med de äldre på tävlingar innan..
men däremot det här med att kommentatorerna, att de säger 900 när det är 1260 och bara "grab" stör mig inte.

riktigt grymt!! bra variation och grymt kört på de flesta håll om man bortser från Wester och Jon som inte körde som bäst idag.

sämst domare
Dammit. Missade detta...ngn som vet om dom sänder en repris? Eller andra sätt man kan få se det på... freeride.tv lär väl göra ett reportage fast det tar väl lite tid.

Senast ändrad:
sämst domare
assåå vafan äre för fel på kommentatorn eller dommarn eller nått:p charles gagnier gjorde sw 9 octo grab åt vänster först, sen åt höger, dem sa ba "han gjorde samma trick":P:P

sämst domare
pinsamma kommentatorer ... spån.
ska nån kommentera en sånhär sak så ska de va nån som kan det bra.
inte någon som sitter och läser ur en bok och gissar vilken grab / snurr killen just gjorde.

sen så var domarna lite småpinsamma dom med .. dock lite bättre än ifjol.
sjukt att en sketchy sw9 fick högre poäng än simon dumonts sjuka dubbel front.

sen såg snön svårlandad ut tycker jag ? ..
menmen..

sämst domare
ooj!! nått sånt har man inte sett förut!!! haha det är ju dumonts signaturtrick typ.
svenne banankommentator ja :D haha

sämst domare
hejs sa:
assåå vafan äre för fel på kommentatorn eller dommarn eller nått:p charles gagnier gjorde sw 9 octo grab åt vänster först, sen åt höger, dem sa ba "han gjorde samma trick":P:P
nej han kör sw 9 octo åt höger båda gångerna

sämst domare
Sen när dom gjorde misty så sa kommentatorerna att det var rodeo.. eller har jag fel?

Tillbaka
Topp