sämsta jobbet ?

parkshaper

Ny medlem
sämsta jobbet ?
såå vad är det sämsta jobb ni haft ni som jobbat i åre ?
mitt var nog utan tvekan förra året på karolinen... jisses alltså !

får ni erbjudandet att jobba där, tveka inte att säga nej !

sämsta jobbet ?
gud va det lät negativt och tråkigt. låter nästan som att du är lite bitter på karolinen (va nu det är) och bara vill smutskasta dom lite. vore det inte roligare med en tråd om det bästa jobbet man haft?

always look on the bright side of life...

sämsta jobbet ?
haha ja jag är medveten om att det kan låta lite bittert men tro mig jag vill bara varna alla för att ta anställning där.... eller ja gillar du att jobba som en idiot (i genomsnitt 12 timmar per dygn) utan att få betalt för mer än 75% så kan man ju börja där... har man sen chefer som hör hemma på psyket så är det klappat och klart !

sämsta jobbet ?
Något som jag fått lära mig är att man aldrig ska prata skit om en före detta arbetsgivare. Om, av någon outgrundlig anledning, en potentiell arbetsgivare skulle se det så brukar det inte vara en merit direkt.. Nu kanske det inte spelar så stor roll på ett anonymt forum, men det ska man tänka på i verkliga livet.

Senast ändrad:
sämsta jobbet ?
Dr_Snow sa:
parkshaper sa:
planerar inte att söka fler jobb i åre så för mig är det på det gröna ;)
Inte i Åre nej, men rykten sprids även utanför kommungränser...
precis. och sen finns det ju faktiskt lite chefer/arbetsgivare och rekryterare som även hänger på freeride emellanåt för att de också gillar skidåkning. så så värst smart är det nog inte...

sämsta jobbet ?
rent generellt tycker jag att ett dåligt jobb är när man känner att åkningen blir lidanden. börjar man tidigt på eftermiddagen eller så...

funkar åkningen bra skiter jag i vilken typ av jobb jag har eller hur tråkigt det är.
det är min erfarenhet!

sämsta jobbet ?
Okej, nu håller jag mig inte hundra till ämnet men..
Här i Frankrike söker de en "Kiss man" (fast på franska), alltså en som städar toaletter, BARA!.. alltså, ser till att det finns tillräckligt med papper, att spolningen funkar, att det inte är kladdigt på golvet, tillräckligt med tvål.. ja ni fattar.. DET låter som det sämsta jobbet (eller arbestförhållande) man kan hitta!

sämsta jobbet ?
blizzy sa:
Okej, nu håller jag mig inte hundra till ämnet men..
Här i Frankrike söker de en "Kiss man" (fast på franska), alltså en som städar toaletter, BARA!.. alltså, ser till att det finns tillräckligt med papper, att spolningen funkar, att det inte är kladdigt på golvet, tillräckligt med tvål.. ja ni fattar.. DET låter som det sämsta jobbet (eller arbestförhållande) man kan hitta!
Helt ärligt beror väll det på.. Jag håller med "LEAF" till 110%.. Kan nog ta vilket skit jobb som hällst bara man får tillräkligt med åk-tid......

& skulle det ingå boende & helpansion för att städa toaletter några timmar om dagen skulle jag inte tveka 1 sec.
MEN, som sagt, så länge inte åkningen blir lidande....

sämsta jobbet ?
Haha, jo håller med er också.. allt är beroende på åkandet.. och pengarna såklart..
Tvivlar dock på att nån betalar särskilt mycket för att nån ska skrubba to'or..
Men skulle nog ändå bangat för att vara "kiss man" även om de va ok betalt

sämsta jobbet ?
blizzy sa:
en "Kiss man" (fast på franska), alltså en som städar toaletter, BARA!.. alltså, ser till att det finns tillräckligt med papper, att spolningen funkar, att det inte är kladdigt på golvet, tillräckligt med tvål..
ähh, så jobbigt lär det inte bara, har man rätt utrustningen är det lungt och arbetskläder!
har hört om värre jobb

sämsta jobbet ?
haha testa att jobba som vindsisolerare sommar tid ;) svettigt och kliar som fan !

för att svara tidigare... ärligt talat så om någon arbetsgivare i framtiden kommer haka upp sig på att jag har baktalat min tidigare arbetsgivare så kan jag förklara anledningen och ger dem mig inte jobbet pga av det så är det deras förlust då ingen tidigare arbetsgivare har haft nått att invända emot mig !

kom på ett till icke drömjobb... bajjamajja sanerare, typ dem som åker runt på festivaler och tömmer majjorna haha det jobbet skulle ja inte ta för all puder i klippiga =D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp