Sandviken City rail jam 2006

DelaGhetto

Ny medlem
Hallå....

Den 2:a November runt 17:00 kommer det att anordnas en railjam på järntorget i Sandviken, Detta beslut togs av sandvikens stadsutväckling i dag. DEt kommer att gälla både för snowboard och skidor i en så kallad head to head tävling, eventet kommer att hålla på fram till ca 20:00 på det är final. Inrun kommer att byggas med hjälp av en liten byggställning samt med hjälp av stadshus trappan, det kommer att likna eventet som ägde rum på sergelstorg i helgen. För byggandes står Jonas Lodin med vänner.

Jag har inte så mkt info än med om det är någon som har några frågor så är det bara att maila mig här på freeride så ska jag försöka svara på dom , för jag får information efterhand i och med att jag sitter med i den kommité som har hand om detta.

så nu är det bara att tagga till. tävlingen är öppen för alla och anmälan kostar typ 40:- anmälan sker på plats.

Infor kommer upp under kvällen....håll utkik...men hur som helt är det klart att det blir en box från K-berg snowpark.... och prispotten kommer att ha ett samanlagt värde av ca 10000:- men priser från K-berg, intersport och ripcurl m.fl.

MVH // Niclas

Senast ändrad:
SKulle varit najs men jag har nog inte tid=( de dröjjer typ 2 tim att åka hemmifrån mej å tilbaka :(.. men de vore nice kanske att jag är med =P

Jag tror det är något rail från Kungsberget.. eftersom Jonas är parkansvarig där. Men det är en gissning.

vad är det för slags rail? kommer det vara ett eller flera olika..? det vill man ju veta innan man hoppar upp på sin trehjuling och börjar trampa dom 67893336 kilometrarna..!!
pz!!

Tillbaka
Topp