Sanouk för 06/07?

jocke_torkelson

Aktiv medlem
Sanouk för 06/07?
Om de ser likadana ut och du vill ha ett par rekomenderar jag att du tar dig till Alpingaraget som har rea i
helgen. Där står ett par Sanouk och väntar på dig till ett riktigt bra pris.

T-son

Sanouk för 06/07?
inga sanouk i europa nästa år :(((( men precis som du säger så kommer de finnas i USA/Kanada

Funderar på ett plocka upp ett par innan jag återvänder hem till sverige.

Sanouk för 06/07?
Urklipp ur ett mail från Thomas Schneid på Völkl i Tyskland den 23:e januari:

"A new longer version of the Sumo is replacing the Sanouk in the 06/07 freeski lineup. For the coming season we offer a SUMO in 190 and the Sanouk is no more available"

Mailadressen är en officiell
@volkl.de så det kan nog ses som ett relativt säkert besked. Det gäller nog iofs enbart den europeiska marknaden.

Sanouk för 06/07?
Snackade med en snubbe från Völkl ang. Sumon och Sanouken. Sumon kommer i 190cm till nästa år och ersätter sanouken. Kommer att kosta ca 10 000kr (rek. utpris) inklusive en markerbindning som går upp till 14. Nästa årsmodell blir tydligen i svart läder. *mmm...*

Sanouk för 06/07?
Då var det som jag trodde då... Eftersom jag inte är så jättesugen på ett par Sumo så får man väl försöka leta upp ett par Sanouk... AG är väl ett bra alternativ. Det tar emot lite att köpa ett par renodlade OP-lagg i början av April då man har en tajt ekonomi och en stundande studentperiod. Någon som vill gå in och sponsra med en 500-ing?

Det blir nog ändå att jag köper dom med hopp om att det blir en ruggigt bra vinter nästa år!

Tillbaka
Topp