Vad sägs om att söka i forumet, frågor om St Anton har nog förekommit hur mycket som helst den senaste tiden.
Och i någon av de trådarna hittar du säkert all den info du behöver.
Men iaf, det sägs vara bra att åka ner tidigt, runt slutet av november om du vill ha jobb.