Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gavva" data-source="post: 423754" data-attributes="member: 35200"><p>Tjena!</p><p>Jag är så sjukt sugen på att dra ner till alperna kommande säsong. Dock har jag samma problem som er, dvs att jag inte vet riktigt vars i alperna.</p><p>Tycker St Anton verkar kanoners! Dessutom vore det väl inte helt fel att åka dit med någon som varit där förrut, eftersom ni kanske har shyssta kontakter där som kan fixa boende, jobb osv.</p><p>Men Val D verkar ju shysst också, har bara känslan av att fransmännen är dryga och inte kan nån engelska, haha eller har jag fel?</p><p>Som sagt så vore det skitkul om man kunde dra ihop ett gäng, bestämma resmål, fixa stuga etc<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>ha de</p><p>/Simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gavva, post: 423754, member: 35200"] Tjena! Jag är så sjukt sugen på att dra ner till alperna kommande säsong. Dock har jag samma problem som er, dvs att jag inte vet riktigt vars i alperna. Tycker St Anton verkar kanoners! Dessutom vore det väl inte helt fel att åka dit med någon som varit där förrut, eftersom ni kanske har shyssta kontakter där som kan fixa boende, jobb osv. Men Val D verkar ju shysst också, har bara känslan av att fransmännen är dryga och inte kan nån engelska, haha eller har jag fel? Som sagt så vore det skitkul om man kunde dra ihop ett gäng, bestämma resmål, fixa stuga etc:) ha de /Simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 08/09
Tillbaka
Topp