Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 426104" data-attributes="member: 49358"><p>Jaaaaa. Om du vill veta om Whistler så är det bara att använda sök funktionen i forumet. Tråkigt svar men det finns en miljard trådar om whistler och såååå lång tid tar det inte att hitta ngn bra. </p><p></p><p>Men jag kan ju bidra lite iaf...så jävla bitter ä ja int.</p><p>Whistler är sjysst om man gillar att festa, åka park eller stå i lååånga liftköer.</p><p>Sj så var jag där förra säsongen och tyckte det var grymt, men lite för mkt folk. Varje helg/powday så var det riktigt mkt köer. Då är det kö till alla liftar...tyvärr. Peak kön är värst där man kan stå å vänta i 1timma för att få ett åk innan hela skiten är uppåkt. Klart att det finns powder stashes som man kan med lite kunskap hitta.</p><p>Annars finns det väl ngt för alla, posers som "gör" en säsong och bara festar, gramjägare som turar varje dag, parkråttan och alla rockstar wannabes.</p><p>Så har man en del pengar som bara....ligger där och skräpar så är det bara att köpa en biljett till vancouver och köra hårt säsongen lång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 426104, member: 49358"] Jaaaaa. Om du vill veta om Whistler så är det bara att använda sök funktionen i forumet. Tråkigt svar men det finns en miljard trådar om whistler och såååå lång tid tar det inte att hitta ngn bra. Men jag kan ju bidra lite iaf...så jävla bitter ä ja int. Whistler är sjysst om man gillar att festa, åka park eller stå i lååånga liftköer. Sj så var jag där förra säsongen och tyckte det var grymt, men lite för mkt folk. Varje helg/powday så var det riktigt mkt köer. Då är det kö till alla liftar...tyvärr. Peak kön är värst där man kan stå å vänta i 1timma för att få ett åk innan hela skiten är uppåkt. Klart att det finns powder stashes som man kan med lite kunskap hitta. Annars finns det väl ngt för alla, posers som "gör" en säsong och bara festar, gramjägare som turar varje dag, parkråttan och alla rockstar wannabes. Så har man en del pengar som bara....ligger där och skräpar så är det bara att köpa en biljett till vancouver och köra hårt säsongen lång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 08/09
Tillbaka
Topp