Säsong 24/25

AjlaA

Medlem
Säsong 24/25
Hallåhallå

Är kanske lite sent ute men har bestämt mig för en tredje säsong och undrar om det finns några skidglada som fortfarande letar boende i Alperna och skulle vilja dra ihop något tillsammans. Försöka hitta boende och leta puder hela säsongen, eller om någon möjligtvis har en plats över. Är främst intresserad av Verbier men är öppen för andra orter med! Hör gärna av er om ni har tips eller är intresserade av att spåna vidare på något ihop :)

Säsong 24/25
Tjena! Jag är 21 år gammal och älskar att åka skidor! Har också fått för mig nu lite sent att göra en säsong i alperna har kollat en del på verbier men också andra orter som chamonix, sölden, st anton osv, har du hittat något eller vill du söka med någon får du gärna slänga iväg ett PM!

Säsong 24/25
Tja! Jag är 18 år (2005) och ÄLSKAR också att åka skidor/snowboard! (Vem hade kunnat gissa). Jag har inte kollat runt så mycket än, just för att jag är så sent ute, men alperna är ju drömmen! Om det fortfarande är relevant är jag jättegärna med och spånar!

Säsong 24/25
Tjenare! låter som att vi är i samma sitts allihopa, jag är 25 år och vill verkligen göra en säsong innan jag börjar jobba. focus för mig kommer ligga på att åka mycket skidor även om jag gillar att dricka öl också. hör gärna av er om ni hittar något!

Säsong 24/25
Tja Wilmer!
Jacob heter jag, 19 år från Stockholm. Har bakgrund inom alpin racing och friåkning så är super taggad på en säsong i verpan!

Om ni fortfarande har plats kvar så hörs jag gärna över ett samtal! Skicka ett sms eller slå en pling på 0707876215.

Tillbaka
Topp