Säsong i alperna - St. Anton eller Chamonix.

Hej allesammans!

Mitt namn är Malin och till vintern planerar jag och en kill kompis att säsonga i alperna. Vi håller just nu på att söka boende i St. Anton och Chamonix. Vi hade helst åkt till Chamonix men nu lutar det åt St. Anton där vi tänkt jobba och sedan avsluta säsongen två veckor i Chamonix för att bara åka skidor och andra festligheter. Vi söker som sagt boende och tänkte att det hade varit kul om vi bodde med någon eller några fler. Det går alltid att göra plats och kostnaderna blir inte lika stora heller. Vi söker som sagt boende i både St.Anton och Chamonix så i nuläget är ingen plats spikad och klar och är även öppna för andra förslag. Är du intresserad? Tjejer och killar, i alla åldrar är välkomna att höra av sig till mig om det skulle vara så att du är intresserad eller har någon övrig fråga eller så.

Min mail: malin@ronnkvist.com

Hej Malin,

Var denna vintern i St.Anton och kommer den kommande vara i Chamonix. Såg att du letar boende i St.Anton! Jag rekommenderar starkt där jag bodde. https://www.tirol.at/urlaub-buchen/ferienwohnungen/a-chalet-st-jakob-appartement

Ett hus med 4 lägenheter, olika mycket personer i varje, lite från år till år också. Kontakta Mary, som hon heter, och fråga om platser mm. Den ligger bara 20m från busshållplatsen som går direkt till centrum på 3-5min, 10 minuter gång till centrum, 10 minuter till den största matbutiken(åt andra hållet). Sjukt roligt boende, då det är häng mellan lägenheterna. Rätt slitna lägenheter dock, men det är mest charmigt och verkligen inget problem.

Hör av dig om du vill veta mer eller om något annat. Eller så ses vi i Chamonix!!

// Jacob

Tillbaka
Topp