Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja, någon shredder som kommer sässonga i branäs i vinter?
tänkte skulle vara gött att hocka upp med någon som är villig att vara ute hela dagen och ösa lopps i parken?
Min vän @GoranC tillbringar en del tid varje vinter i Branäs. Jag vet inte hur pigg han är på att "ösa lopps i parken" men han har väldigt många skidor och säkert några par med spetsar i båda ändarna som är användbara. Hör med honom! ;-)
/MM
PS! Han är kanske lite äldre än du men jag tror att han gillar cheddar ... DS.
Ja du @Mountain_Man Cheddar är gott, speciellt på ostbågar
Och det kommer bli en hel del tid i Branäs i år oxå, dessvärre har jag inte varit i folkpark på trettio år skulle jag tro. Men har sett allt från Eddie Meduza till Ulf Lundell i olika parker. Den där skidparken i Branäs har jag inte sett något uppträdande i ännu men brukar åka vid sidan av den även med skidorna med böj bak. Men jag tror nog att det är för att jag har fel skidor, dom med spetsar bak är lite för långa och feta för att hoppa å snurra med, eller om det är själva gubben som är för fet och gammal. Nä helst god snökontakt, bra fart och sköna svängar. Men i parkerna var det kul förr.
Jag kommer troligtvis att jobba säsongen i branäs! Jag kör bräda.ska ha Skype intervju om 2 timmar. Hoppas verkligen att jag får det! Skulle vara så kul att jobba hel vintern, och ösa loss med sköna personer!
Här har vi en som ska spendera vintern i Branäs, är dock ingen vidare parkråtta så kommer väl inte spendera ett överflöd av timmar i parken, men ett par timmar kommer det väl bli under säsongen. Bara hojta till när det är dags så hakar jag gärna på.