Säsong i La Grave?

GurraBurr

Ny medlem
Säsong i La Grave?
Är det nån/några på detta forum som ska ner till La Grave i vinter?

Mitt tilltänkta resesällskap ställde sig frågande, men jag kan inte riktigt släppa tanken på att dra dit.
 
Säsong i La Grave?
Sticker troligen dit med damen øver vintern, eller snarare 2 alpes som det ser ut. Kanske kan vara intressant med samåkning ifall så ær fallet?
 
Senast ändrad:
Säsong i La Grave?
Om det är mina planer du undrar över så är de mycket konkreta, bilar ner kring lucia och planerar att landa 16/12 Les 2 ligger "granne" med La Grave så ifall du är sugen på att samåka ner eller kanske tillåmed splitta boende en tid är det bara att höra av sig.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp