Om det är mina planer du undrar över så är de mycket konkreta, bilar ner kring lucia och planerar att landa 16/12 Les 2 ligger "granne" med La Grave så ifall du är sugen på att samåka ner eller kanske tillåmed splitta boende en tid är det bara att höra av sig.