Jag hörde inget från Marta så jag bokade ett eget rum på Alpine Inn, samma rumstyp som det pratades om tidigare i tråden.
Two Bedroom Kitchen Suite:
Total 70 sqm, 2 double size beds in each of 2 bedrooms, a big living room(226 sq.ft large, having a sofa-bed or a folding bed or a mattress in it),a full kitchen, a 4-pieces bathroom, mountain view, heating & A/C-controls, free local calls, Optic TV, free fiber in-room WI-FI, free-use public computer(with WIFI) and photocopy & fax & scan, free-use barbecue, free pass for Aquatic Center (swimming pool, slide, hot tub, sauna, lazy river, steam house), free shuttle bus to the mountain resort in winter and a big supermarket within walking distance.
Priset är $2750/mån som vi delar på fyra. Rummet är bokat just nu från 10/12 till 26/3.
Än så länge är det bara jag som är helt klar så för tillfället finns det dels en säng i samma sovrum som mig och ett till sovrum med två stycken dubbelsängar.
Jag hoppas på att kunna hitta fyra personer som har någorlunda lika syn på hur man skulle vilja spendera sin tid i Kanada för att allt ska gå så smooth som möjligt.
Jag vill försöka åka så mycket off pist som möjligt, gärna komma igång ordentligt med turandet för att få så mycket puder det går om än att fokus ligger på att åka nerför inte att gå uppför.
Jag kommer att plugga halvfart på distans och kommer att jobba en del "hemifrån" men inget jobb på plats i Kanada. Jag har absolut inget emot att gå och ta några öl lite då och då men jag har ingen önskan om att festa fem dagar i veckan.
Utöver det så är jag 29 år och kommer ifrån Stockholm.
Sugen på att haka på rummet? Säg till!
EDIT: Rummet är fullt