Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1 på detta! Vi verkar ha samma tanke om tidsram ocksåkozzaca sa:Vad sägs om att göra en facebook grupp där vi letar efter boende?
Har också mailat utan att få svar så vet inte om det finns några rum kvar än så man kanske borde leta lite på annat håll med.JacobSjolin sa:Finns det rum kvar på Alpine Inn?? Ett rum med kök där är ett bra alternativ @Mixztel
Jag har mejlat hotellet men inte hört något tillbaka.
Sist jag frågade så fanns det inga stora rum med kök kvar men det fanns nått litet kvar. Detta var dock några veckor sen.Mixztel sa:Har också mailat utan att få svar så vet inte om det finns några rum kvar än så man kanske borde leta lite på annat håll med.JacobSjolin sa:Finns det rum kvar på Alpine Inn?? Ett rum med kök där är ett bra alternativ @Mixztel
Okej, tack för infon! Om någon har två platser över från början av Dec till början av Feb så är vi intresserade i alla fallEmmaPau sa:Sist jag frågade så fanns det inga stora rum med kök kvar men det fanns nått litet kvar. Detta var dock några veckor sen.Mixztel sa:Har också mailat utan att få svar så vet inte om det finns några rum kvar än så man kanske borde leta lite på annat håll med.JacobSjolin sa:Finns det rum kvar på Alpine Inn?? Ett rum med kök där är ett bra alternativ @Mixztel
Jag är superintresserad och verkar som vi går i samma banor ang. prioriteringar, jobb osv. Skriver till dig på fb!HennyMarta sa:Halloj!
Hoppar in här lite sent kanske, men även jag funderar på att spendera vintern i Revy! Är en 22-årig tjej från Norrland som spenderade förra vintern i Åre & har nu bestämt mig för att dra en skidsäsong till! Åker gärna dit redan i november/december om allt löser sig! Funderar även på att eventuellt jobba lite under tiden men framförallt åka så mycket skidor som möjligt!
Vet att jag är sent ute men letar efter boende, så alla tips mottages hjärtligt! Kan gärna dela boende så kanske är någon som vill leta tillsammans?
Hade bra!
Vi har kollat på detta! http://everythingrevelstoke.com/transport/schedule-pricing/JacobSjolin sa:Hej igen!
Greyhound verkar inte gå längre. Hur tar sig folk till Revelstoke i år? Hittar inga bussar från Calgary.
@EmmaPau
@MartaSehlmark