säsong i Saalbach!

säsong i Saalbach!
Tjena

Vi är 5 polare som skall ner och säsonga i saalbach. Drar i början av januari ev. slutet av december. Hyrt stuga hela vintern vid saalbach stad. Någon som varit där tidigare?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp