Säsong i St.anton!

Säsong i St.anton!
jag är väldigt intresserad av att dela lägenhet med någon i St. Anton. :D
fastän det är rätt dyrt... det finns annars små byar vid sidan av som är definitivt billigare (skidbussarna går titt som tätt)
men det är klart det är roligare att bo mitt i St. Anton, där lite mer saker händer..
Någon som är intresserad att dra ned i mitten/slutet av november och försöka på tag på något taskigt jobb och åka snowboard mesta dels av tiden??

Säsong i St.anton!
Hade också tänkt mig ner till S:t Anton i vinter med några polare..

towie: Klart att man ska bo mitt i smeten. Det är alltid roligast att va si centrum. ;D

Syns där nere.. allihopa hoppas jag!

Säsong i St.anton!
sincan sa:
tror ni de går att hitta boende och jobb i slutet av december?
Det beror mycket på när snön kommer. kommer snön tidigt så vill de flesta anställa folk tidigt på säsongen. men blir det som det var förra säsongen att det inte kom någon snö från i mitten/slutet av december. då är det många som inte får jobb förren då! men med lite tur så går det säkert!

Senast ändrad:
Säsong i St.anton!
tänke kolla om de e ng som har boende på g.. och kanske vill dela. jag ska åka ner själv antagligen. har en kompis som kanske vill med.. tacksam för allt.. /jennie

Säsong i St.anton!
jag ska ner till anton i vinter och har nu lite smått bärjat kolla bostad.
Tänkte möjligtvis fixa en lite större lägenhet och därmed kommer de ju finnas lite lediga platser.
kan höra av mig när jag vet lite mer.

Säsong i St.anton!
Kommer att behöva någonstans att bo 16-23 feb. Om det är någon som har lust att dela med sig lite mot en peng så hör av dig!

Säsong i St.anton!
Blir Anton för mig o en polare. Första säsongen för oss, lite allmänna tips ? tex billigaste färdsättet dit ?(om man utesluter bil) Billigt vandrarhem att bo första veckan ? gärna länkar till lite bra vandrahem ? Ngt man ska undvika osv...
Calle

(om någon har 2 bilplatser över eller får de gärna höra av sig)

Säsong i St.anton!
Vi är 2 tjejer som tänkte sticka till st anton i jan/feb å va där 3månader eller nått.
Söker roliga personer att bo tesammans med =)
Maila gärna eller skriv i gästboken!
Tjao /Fia

Säsong i St.anton!
friholm sa:
Blir Anton för mig o en polare. Första säsongen för oss, lite allmänna tips ? tex billigaste färdsättet dit ?(om man utesluter bil) Billigt vandrarhem att bo första veckan ? gärna länkar till lite bra vandrahem ? Ngt man ska undvika osv...
Calle

(om någon har 2 bilplatser över eller får de gärna höra av sig)
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=37720

Läs igenom denna länken från början så tror jag nog att du hittar alla svar du behöver.. annars får du jättegärna fråga mig..

Säsong i St.anton!
Jag och en kompis tänkte dra ner i slutet av jan/början av feb till st anton. Kanske evn att jag drar ner efter jul om jag hittar någon som är sugen?? Vad tror ni, finns det nån chans att hitta jobb så långt in på säsongen??

Säsong i St.anton!
Shit vad folk som ska ner till Anton ! Känns som om halva freeride ska ner och göra en säsong, bra skit!!!

Vi syns dära!!! glöm inte att gå på KK :)

joina St Anton 07/08 @ faceb00k HAH

Säsong i St.anton!
Ciao Josefin,

Jag är nere i St. Anton nu:) Klart du ska komma ner...helt underbart! Hör av dej när du är nere så kan vi hitta på ngt? Jag åkte ner med en kompis men det är alltid kul att träffa nya:)
josefinklippberg@hotmail.com

Cheers

Tillbaka
Topp