Säsong i StAnton

MartinW

Ny medlem
Säsong i StAnton
Tja! Vi e 3 grabbar som tänkte lägga en säsong StAnton. Undrar om någon har lite tips om boende o så? Någon som kanske vill dela lägenhet? Vi tänkte sticka ner vid månadsskiftet nov/dec. Ha d gött!

Säsong i StAnton
Säsongade i st anton förra året, boende e ganska dyrs å ofta måste man jobba för att få ett boende innne i byn. Testa pettneu istället det ligger typ 8 km utanför men det funkar bra som fan!

Säsong i StAnton
vi e två brädåkare som också funderat på att dra till st Anton, vet ni hur det e med jobb och sånt? har ni kollat upp mycket om orten, om det e dyrt osv? vi vet ingenting...

Säsong i StAnton
Vi e två grabbar, Nisse och Oskar 19 år, från Stockholm som också
tänkte sticka till St:anton i början av dec. Vi delar gärna boende om ni
har nåt, själva har vi inte lyckats hitta nåt än. Hör gärna av er.
Nisse
stockamolla@hotmail.com

Säsong i StAnton
Tja. var där litegrann 99/00 och hela förra säsongen. Det är hyffsat billigt säsongskortet kostade 8500 ats det är 5500 kr, tror jag.
Man får tillbaka hälften efter säsongen om man har jobbat i byn.
Det är ganska svårt att fixa boende, de flesta bostäderna kommer med jobben så det är smidigare att börja i den ändan.
Det finns en spar butik, som ica fast billigare så det går att leva billigt om man har eget kök i lägenheten.

Ska tillbaka den här vintern också så vi lär väl ses, vilka ni än är..

ha det så bra

Pelé

Säsong i StAnton
Tjena!

Jag och min polare Joel skall också åka ner då, hur hade ni tänkt att ta er ner dit? Har hört att man skulle kunna ta tåget för runt 800 :- enkelt resa.

Vad åker ni grabbar? Skidor eller bräda? HUr länge har ni planer på att stanna?

Svara mig snarast möjligt!

MVH
Martin Ekelund

"no friends on powderdays"

Tillbaka
Topp