Säsong i Verbier
Tjena mittbena, Är en gubbjävel på 36 år, åkt bräda sen 92/93, bott 2 år i Åre samt diverse resor genom år. Är utbildad kock och har jobbat som kock i över 12 år, Tänkte kolla här om intresse för en säsong i Verbier, Jag är mer för puder åkning än supa skallen i bitar, visst är det fint med en o annan grogg ibland men denna säsong är mer för åkningen.
vad kostar ett säsongskort i Verbier? Och gäller det för hela området?
Söker bostad med wifi då jag har planer på att plugga så man kan åka så mycket som möjligt.
om det skiter sig med mina planer för plugg, hur ser det ut på jobb fronten? Kock.
Vad ligger ca hyrorna på i svensk valuta?
behöver man ha bil?
Någon som har ett bra budget förslag? hur mycket dollares ska man ta med sig för att klara sig bra till en början? innan man kommer igång med studier/jobb.
Vore tacksam för svar
urin och ut
fredde
vad kostar ett säsongskort i Verbier? Och gäller det för hela området?
Söker bostad med wifi då jag har planer på att plugga så man kan åka så mycket som möjligt.
om det skiter sig med mina planer för plugg, hur ser det ut på jobb fronten? Kock.
Vad ligger ca hyrorna på i svensk valuta?
behöver man ha bil?
Någon som har ett bra budget förslag? hur mycket dollares ska man ta med sig för att klara sig bra till en början? innan man kommer igång med studier/jobb.
Vore tacksam för svar
urin och ut
fredde