säsong någonstans i sverige eller norge?

majkieee

Medlem
Någon som är sugen på att dela boende under säsongen 07/08 spelar typ ingen roll vart jag bor eller åker bara det finns en park å massa snö och att jag kommer bort från svensson-livet.

Pallar nämligen inte jobba mera och gå och tänka på att man har ca 45 år till framförsig med slit så vill glida lite för tillfället.

Någon som är sugen sälen,åre,trysil. ja vad som jag ärpå som fan att dela boende osv.

hare gott. ciaaao

jag och en homie drar till mayerhofen, ligger inte i sverige men burton har sin park där och den är grym.

www.mayerhofen.com

åk inte till åre de suger... billigaste är nog att köpa en risig liten 1a på öster i gävle och sedan ta bussen till kungsberget

fårse vart fan man hamnar. är inte skitbra på engelska å detta(på fyllan är jag iof kung) men men blir kanske di store bergen man åker till:D

majkieee sa:
fårse vart fan man hamnar. är inte skitbra på engelska å detta(på fyllan är jag iof kung) men men blir kanske di store bergen man åker till:D
det är ju lungt därnere suger dom flesta också vissa snackar inte alls. eller så vill do bara inte snacka engelska.

Tillbaka
Topp