säsong sälen?

Roppilu

Ny medlem
säsong sälen?
nån mer som har sökt i tandådalen eller i övriga sälen? vore skoj å snacka med lite folk som har erfarenheter om det.

Mvh

säsong sälen?
lite mer fakta skulle uppskattas inte bara "har praktiserat där" å sådant vill ha lite shyssta tips osv :) Over And Out

säsong sälen?
Jag säsongade i sälen förra året och jag ska upp nu igen. Roligaste vintern jag haft lätt.
Skitkul folk mycket fester och så mycket brädåkning man orkar.
Jobba själv i kläppen. Grymmaste parken i sälen men om du ska åka mer pist så rekomenderar jag stöten.
Gå ut gör man såklart på HC.

säsong sälen?
undvik skistar dom är onda.
finns sjukt bra parker i sälen trakterna så gillar du park så har du dig ett paradis kläppen är fint tandådalen kan va det trysil nice och wäsa gött

hc undviker du så gott du kan är nog sveriges största köttmarknad under söndagarna
gå till fjällis istället eller häng i en fåtölj på ski lodge och få en mysig rödvins fylla.

sen så ska du bara åka med taxi 20000 eller 20400 dom andra bolagen är skurkar precis som skistar

kommer va där försäsongen och jobba lite.

ha en skoj vinter!

säsong sälen?
Eller så skiter du i sälen och åker ner till nåt ställe där det faktiskt finns berg också (kan ju vara kul att kunna åka lite skidor på vintersäsongen, om man nu ska "göra säsong" någonstans)...

säsong sälen?
Salen ær ett grymt stælle om man gillar fest køttmarknad och det som kan komma ut ur det;) en massa roliga polare brukar man ju træffa också så klart, men vill man åka puder och stora berg ær det så klart helt fel, det ær helt klart två olika saker så det gæller att va klar øver vad man vill. Vill man parta åka park o træffa massa tjejer så ær Salen och HC ett grymt alternativ. Men personligen tycker jag inte man ska sløsa bort ett år på svenska fjællen, dra till alperna istællet! hade

säsong sälen?
Är född och uppväxt utanför Åre men skulle aldrig få för mig att jobba där. Ska göra min fjärde säsong i Lindvallen. Trivs riktigt bra. Trevligt uteliv, bra gemenskap bland personalen, schysst boende, och faktiskt helt okej åkning. Även om backarna i sig oftast inte står för utmaningarna.
Det enda som saknas är ställen att åka offpist på, dom möjligheterna finns men är som sagt lite begränsade på grund av terrängen. Snömässigt står sig däremot Sälen rätt bra. Hoppas det är till lite hjälp.

Tillbaka
Topp