Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Sölden 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AJJAN" data-source="post: 575801" data-attributes="member: 76205"><p>tror inte det bör vara så svårt att få jobb faktiskt, sölden ägs till större delen av 3 olika hotellfamiljer som ofta har ganska förmånliga personalboenden/personalmat osv.. finns väldigt många barer som säkerligen söker diskare och liknande jobb. hoppas det löser sig för er! vore kul om det kunde bli ett litet svenskgäng bland alla österrikare <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AJJAN, post: 575801, member: 76205"] tror inte det bör vara så svårt att få jobb faktiskt, sölden ägs till större delen av 3 olika hotellfamiljer som ofta har ganska förmånliga personalboenden/personalmat osv.. finns väldigt många barer som säkerligen söker diskare och liknande jobb. hoppas det löser sig för er! vore kul om det kunde bli ett litet svenskgäng bland alla österrikare :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Sölden 09/10
Tillbaka
Topp