Säsong Verbier 17/18

WilmaRoth

Medlem
Säsong Verbier 17/18
Hajjhaj!! Vi är tre 19 åriga tjejer från Skåne som tänkte göra säsong i Verbier i vinter. Tänker det kan underlätta att vara ute i god tid med boende etc så tänkte höra om det finns 2-3 pers som kan tänka sig dela boende med oss? Hör av er!

Säsong Verbier 17/18
Tjena! Jag är också inne på att åka till Verbier nu till vintern, skidåkningen där vet jag är världsklass resten vet jag inte. Känner du någon som varit där? Eller hur kommer det sig att ni vill åka just dit?

Säsong Verbier 17/18
Tja! Jag och min polare ska iväg på säsong i vinter och har inte bestämt destination men är öppna för allt med najs åkning. Har ni hittat något boende i Verbier ännu eller koll på ca hur mycket boendet ligger på i månaden? Vi är två tjugoåringar från Örebro med gott humör!

Säsong Verbier 17/18
Heej!
Jag har oxå bestämt mig för att köra en säsong i Verbier i vinter!!
Både för att jag åkt där förut och tyckte om det men även för att jag vill jobba lite på min halv bra franska... Tyvärr har jag ingen nära kompis som brinner lika mycket för skidåkning som jag och är därför i behov av några sköna att dela boende med. Jag tar studenten nu i år och är alltså 18 år :)

Senast ändrad:
Säsong Verbier 17/18
Jag och 2 vänner kollar boende i Verbier för fullt, lär behöva några till för att fylla upp boendet! Hör av om er vid intresse! :)

Säsong Verbier 17/18
Hej allihopa, är en grabb på 18, snart 19 som också funderar på att dra ner t vintern, inte bestämt var & är öppen för allt! Finns de plats över osv så hojta till! Okej själv btw! ?

Säsong Verbier 17/18
Tjena! Ska också göra säsong i Verbier efter varma rekommendationer av vänner. Åker ner med en kompis som gjort 2 säsonger där och vi letar efter boende/rumskamrater. 22år gamla och förhoppningen är, som för de flesta, en säsong med mycket puderåkning, lite fest och eventuellt jobb om det blir nödvändigt :)

Säsong Verbier 17/18
Tja vi är 2 stockholms ''pågar'' som ni säger som ska ner till Verbier nu i november/december, vi var där hela förra säsongen och båda har jobb. Har ni hittat boende eller letar ni fortfarande? Hör av dig här på freeride annars!

Säsong Verbier 17/18
Hej! Jag har också tänkt köra min första säsong i Verbier nu i vinter! Är sjukt taggad men skulle också behöva dela boende med någon då få av mina vänner brinner för skidåkning.. Släng iväg ett pm om ni fortfarande söker folk! :) Är btw 19 år och från Stockholm

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp