Säsonga 06/07

alexandersk

Ny medlem
Säsonga 06/07
Tjo,
Nu känner jag mig lite tidigt ute, men eftersom man pluggar verkar det nästan som om man måste planera sitt liv lite lr nått. Iaf så är jag lite smått sugen på att prova på att säsonga nästa år. Så jag tänkte att folk med lite erfarenhet, eller idéer i allmänhet kan ge förslag på vart man skall ta vägen. Hur länge man skall vara där, när man skall vara där, hur många som är lämpligt att åka...

Är Åre helt uteslutet? Isåfall, vad gäller?

Jag skulle föredra att inte jobb allt för mycket, men nått extrajobb för att dra in nån tusenlapp i månaden vore väl hett, så helst skall väl stället inte vara allt för dyrt heller. Skulle föredra om man klarar sig på samma pengar som man gör åt här, runt 6-7 papp i månaden alltså.

Och framförallt, äre någon annan som tänkt samma tanke?

//Alexander

Säsonga 06/07
om jag inte åker på den där helvetes lumpen så blir d zermat nästa säsong för min del! får besked om jag kommer in i november. har uteslutit sverige efetrsom jag är lagom trött på d och vill iväg och se nått annat + att ha jävligt roligt med bra skidåkning!

Säsonga 06/07
Ska du inte jobba och inte bryr dig om afterski eller utgång alla dagar i veckan så tycker jag en mindre ort i Kanada är det enda alternativet. Resan är lite dyrare men det tjänar du in på liftkortet, du är ju som sagt ute i god tid. Det är inga problem att klara sig på mat och boende för 3000/månaden.

Tillbaka
Topp