Säsonga 16/17 i Chamonix eller Val Thorens

ToveWahlin

Medlem
Tjena!

Tänkte samla ihop alla som är sugna på att säsonga i Chamonix eller Val Thorens i år! :)

Jag är en 21 årig tjej från Stockholm som precis kommit på att jag ska göra det här i år och velar mellan dem orterna. Har börjat leta bästa läget och söker boende. Lättare, billigare och trevligare att dela fler på en lägenhet så har du plats över i din lägenhet eller vill vara med i mitt sökande, skriv!

Tänkte dra ner i slutet av november/början av december till april. Såå taggad på en hel säsong med massa skidåkning och goa människor!

Hallå du! Jag och en tjej från England, båda 22 år, ska ner till Frankrike för att säsonga. Hon söker fortfarande jobb och vill gärna ha det klart innan hon drar, men jag tänkte åka ner i vilket fall!
Vi vill utnyttja varenda timme på dygnet så det blir mycket av allt!

Hur har du sökt boende, hittat något som verkar bra?

Kan väl dra iväg ett pm så kan vi snacka lite?

Halloj! :)

Vi är två tjejer på 20 år som också är sugna på Chamonix till vintern. Vi har inget boende men vi planerar att åka mellan den 27 januari till den 14 mars, ungefär. Vi letar efter lägenhet och även någon eller några att dela med.

Hör av er om du/ni har liknande planer eller för att bolla idéer. Vi nås på Facebook eller här! :):):):):):):):)

// Elin Axenholm Strömberg & Erica Hellberg

Snödjup

Tillbaka
Topp