säsonga i alperna 15/16 (Chamonix)

jeff_Ne

Medlem
hola!

Ja är en 23 år gammal kille som ska spendera kommande vinter i alperna!

Tanken är att ja ska till Chamonix men det kan ju ändras! men ja söker boende och även lite kontakter så man inte är helt ensam när man kommer ner dit! så är det någons som har några tips elr så får ni gärna skriva är sjukt taggad på ett äventyr med lite puder

tanken är att jobba lite åka puder, festa och träffa sjukt mycket härligt folk! ja åker ner i början av december o hem i slutet av april!

Senast ändrad:
hejhej!

Vi är två tjejer som tänkte åka ner i början i december!! vet även några andra som har planer på det och några som är där under sommaren och kommer att stanna under vintern!! Vi har börjat leta lite boende men det brukar lösa sig!!! :)))

Kul att det är fler som funderar på Chamonix :))) kommer säkert bli wunderful

Hej! jag funderar också på att åka ner till Chamonix för vintersäsongen. Planen är att åka ner ensam, så är väl också ute efter lite kontakter!

Vajert, siktar också på Chamonix till vintern. Tar eventuellt bilen, någon som är intresserad av samåk?
Drar förmodligen ner i mitten av november för att försöka få tag i nåt extraknäck.

Behöver dessutom ha tag i boende, så om någon har ett tips eller behöver en rumskamrat är det bara höra av sig. :D

Hej.
Jag ska ta mig ner! Dec-april området i tid. Inga planer på att jobba, men skulle vara optimalt att ha någon/några att dela boende med.

// Anders Hemberg

Senast ändrad:
Gött att det är några som är sugna på en vinter i chamonix! Vi kan ju starta en lite fb grupp med folket som är sugna o leta lite boende och så ihop!

Adda mig på fb! Jeff Nieminen Norrköping

Senast ändrad:
Hej!
Har stora funderingar på att dra iväg dit i dec jag också
Har ni fått ihop någon liten fb grupp?
Är också ute efter ett härligt gäng att bo med!

Senast ändrad:
Hej hörrni!
Vi är två killar och en tjej (mötts via Freeride) som tänkte dra till Chamonix i vinter för att bumma! Fyra är ett bra tal och därför söker vi nu en tjej som vill hänga på oss! Du ska älska att åka skidor, är bra om du tänkte jobba lite också samt gillar att partaja. Tveka inte att höra av dig!
Frida

ellaforsman sa:
Hej!
Hej ja det har vi adda mig Jeff Nieminen Norrköping så lägger ja till dig :)

jeff_Ne sa:
ellaforsman sa:
Hej!
Hej ja det har vi adda mig Jeff Nieminen Norrköping så lägger ja till dig :)
Lägg gärna till mig och min kompis i fb-gruppen också! - Matilde Ståhl och Linnea Rydin!! ;) vi vill precis som ni säsonga i alperna

Hej hörni! Är den där fb-gruppen fortfarande igång? Har ni lyckats fixa boende? Är också taggad på att åka ner under säsongen så lägg jättegärna till mig med! - Mia Cicovic :D Om boendet redan är klart är det alltid nice med lite kontakter!

MiaC sa:
Hej hörni! Är den där fb-gruppen fortfarande igång? Har ni lyckats fixa boende? Är också taggad på att åka ner under säsongen så lägg jättegärna till mig med! - Mia Cicovic :D Om boendet redan är klart är det alltid nice med lite kontakter!
Ja addar dig på fb o lägger till dig :-)

Hej! Ja skrev ett meddelande ti dej på fb om att jag kanske också skulle få va me i gruppen :D Ja e också påväg ner dit i vinter! Letar efter boende! :)

Hej,

Lever gruppen fortfarande? Bor och jobbar i Geneve, brukar ta mig till Chamonix så ofta jag kan. Alltid kul att träffa nytt folk. Skriv gärna vad ni gör, hur säsongen är. Hade vart kul att haka på någon helg ifall ni är ett gäng.

Hej, jag är i Chamonix nu och behöver en sovplats akut. Om någon har nån golvyta över nån natt närmsta veckan så vore det grymt!
Hör gärna av er här eller på +46738224247

Mvh William Fjällström

Tillbaka
Topp