Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag och en tjejkompis hade tänkt säsonga i Åre vintern 03/04. Har du några tips på boende och var det är kul att jobba vore jag jätte tacksam om du hörde av dig!!!
det finns nå boende precis utanför duved det är väl inte så speciellt bra men det är i alla fall nånting ska ta reda på vad det heter åt er. jag fick boende där när jag ringde i dec förra året fast jag flyttade aldrig dit för jag fick boende på torpet sen! men ska kolla upp det
Kul att jobba vet jag inte om det är nånstans. Det hänger nog mer på vilka ni får jobba med än stället i sig. Slitigt är nog närmare verkligheten. Fjällgården eller någon annan resturant!?! I garderoben på Dippan brukar funka som extraknäck. Lycka till!
men dete var bara ett förslag för det är ju jävligt svårt o få boende nu! tänk på alla arbetare från Multihallen som ska ha boende hmmm då kan det bli svårt