J
jessica_eklund
Guest
säsonga i charmonix vintern-05
hej hej..vi är två 20 åriga tjejer från gbg som är sugna på och åka ner o säsonga i charmonix nu i vinter är det det ngn som kan tipsa om hur man hittar jobb och boende?
/jessica och alexandra
/jessica och alexandra