Säsonga i Mammoth 2006?

The_Per

Ny medlem
Säsonga i Mammoth 2006?
Hej vi är tre personer (två killar och en tjej i 25års åldern) som planerar att säsonga i Mammoth nästa vinter 2006. Vi har tänkt att vara där i tre månader, kanske från mitten av januari till mitten av april. Vårt problem är att finna boende och personer som skulle vara sugna på att följa med. Vi tror att vi verkligen bör klara oss på 35 000 kr totalt.
Så är ni intresserade eller siiter inne med info om boende så är vi väldigt tacksamma för svar!
Per, Henrik och Marie

Säsonga i Mammoth 2006?
Tjenixen på er. Det där med 35000 tror jag inte alls på måste jag säga. men som jag sagt innan så är jag riktigt taggad på att hänga med. (mailade ju dej) du kan ju kolla mailen o svara på mina enkla små frågor !

ha de bra.

john

Säsonga i Mammoth 2006?
Vi är ett gäng på 4 pers (två killar, två tjejer) som med funderat på Mammoth. Var i Badgastein förra året och siktar nu på nåt mera seriöst ställe :)

Tror dock att 35000kr är lite lite, när bara flygbiljett och liftkort säkert går på över 15k.

Säsonga i Mammoth 2006?
tjenare!
va i mammoth iår -05 feb-maj. hade med mej typ 45-50 papp och lånade ytterligare 5 av mor o far!
det är inte farligt dyrt och leva där om man går och handlar på typ vos och andra stora kedjor, det är ungefär samma priser som i svedala. det som kosar är ju boendet, resa o liftkort (läkarbesök om man inte har en schysst försäkring) . boendet kan vara riktigt dyrt så det gäller att hitta nån att bo med. skälet till att jag gjorde av med dom pengarna är väl att jag handlade och pimpade lite väl! men vafan är man på semester så är man! men 40 papp är nog nästan ett minimum!!!!!

ska dit näsa sessong me, blev så jävla tänd på det stället hel skönt alltså! syns kanske där, är där mars till juni eller nått!

Säsonga i Mammoth 2006?
Tjo!
Ja att klara sig på 35 papp kan bli hårt. Ni har köpt liftkort eller?? Annars kostar det en del nu, det billiga e oxå jättebilligt..typ 3500 men har redan sålts klart till säsongen.
Kolla www.mammothtimes.com Det finns en boende, man måste bara leta på..
Men jag säger bara..dra dit!! Ett underbart ställe =)

Säsonga i Mammoth 2006?
Hejsan! Såg just ert inlägg. Jag har funderat på eller rättare sagt bestämt mig för att åka till Mammoth ett tag i vinter. Tänkte att jag skulle vara där i januari och februari men vi får se, kanske bilr det längre också. Ska i vart fall åka dit och är intresserad av att hänga på om ni hittar nåt. Har inte engagerat mig så mycket än då jag åker till Saas Fee först nu i Oktober men ska väl börja kolla lite jag med.

Ha det Gabbi

Säsonga i Mammoth 2006?
Hej, jag heter cecilia och behöver vara kvar i sverige tillmitten på februari, men sen är jag jätte sugen på att just åka till Mammoth.

Ni kan väl höra av ang hur det går, och om ni hittar ngt boende som skulle finnas plats för en till... Jag har inte hunnit kolla upp så mycket själv än, men är i allafall jätte intresserad.

Tillbaka
Topp