Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsonga med hund, möjligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malen" data-source="post: 1319910" data-attributes="member: 193642"><p>Stort tack för genomgående svaret! Skönt att höra från någon som faktiskt gjort det å, tomt med det när jag sökt runt.</p><p></p><p>Hoppas du inte har något emot nån följdfråga,</p><p>1. Hur gick det till med boende för dig? Var det svårt att hitta något där det gick att ha djur? </p><p>2. Hur gammal var hunden?</p><p>3. Har du kört på egen bil då eller har du använt alternativ transport som buss och tåg?</p><p></p><p>Just nu är hunden väldigt duktig med ensamträning så på den punkten är jag nog lugn iaf. Har du några mer tips över hur du lyckades så har jag inget emot att höra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malen, post: 1319910, member: 193642"] Stort tack för genomgående svaret! Skönt att höra från någon som faktiskt gjort det å, tomt med det när jag sökt runt. Hoppas du inte har något emot nån följdfråga, 1. Hur gick det till med boende för dig? Var det svårt att hitta något där det gick att ha djur? 2. Hur gammal var hunden? 3. Har du kört på egen bil då eller har du använt alternativ transport som buss och tåg? Just nu är hunden väldigt duktig med ensamträning så på den punkten är jag nog lugn iaf. Har du några mer tips över hur du lyckades så har jag inget emot att höra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsonga med hund, möjligt?
Tillbaka
Topp