Säsonga på antarktis

Säsonga på antarktis
Jag kan enkelt komma till Upplandsväsbys pendelstation (bor i märsta) så om det passar att svänga förbi där så är jag med.
Säg bara till lite innan så att jag hinner åka hem från arbetet och packa.
Kan man ta med 1 eller 2 kor (vill ju ha mjölk till gröten och jag förstår att det blir lite långt till affären)?

Säsonga på antarktis
limegreen sa:
@ Hawk100

Ska i huvudsak mest vara män 60+ där nere som tar sig nån skvätt cognac då och då och gärna raljerar kring sina sköna buffel-jakter någonstans i Africa kring tidigt 70-tal. Men då ja vet en snubbe i Fagersta som har The Best Of Tirol Super Party Hits 3 på USB-sticka så kan jag alltid höra med honom ifall man kan coppa den och medtaga för att liva upp stämningen lite. Någon som kan låna med en Riding Bull Machine??
Wet t-shirt på män i 60+ trakterna, och Tirol Party Super Hits, är precis vad Hawk100 efterfrågar. Cognacen tar dock jag hand om, då han har med sig några kaggar körsbärsöl.
Är det säsong för flugfisket när vi är där, och vilka flugor är då gångbara? Kanske Pingupuppan?

Säsonga på antarktis
Heddious sa:
ludvigskinstad sa:
Låter ju som en riktigt bra plan iaf! vi är på antarktis på nolltid!!
Alltså, jag menade 70-80 meter i minuten. Inte kilometer i timmen.
Hur långt är det från Upplands Väsby till Antarktis? Vill ni andra bli upphämtade eller finns det anslutningsmöjligheter som funkar med färdvägen (så rak väg som möjligt)?
Men asså, tycker du ska trimma den lite mer! sen kan ju sammyboys eka med 2st 2hästars framför SCHAUFELRADBAGGERN!!!1 så de går lite fortare tycker jag!

seså, det är dax för er att fara nu skulle jag vilja säga, sitter här ensam med mina isbjörnar och dom börjar se hungriga ut!! vart är denne alexander gamme när man behöver honom!!!

Säsonga på antarktis
STORPOTATEN sa:
limegreen sa:
@ Hawk100

Ska i huvudsak mest vara män 60+ där nere som tar sig nån skvätt cognac då och då och gärna raljerar kring sina sköna buffel-jakter någonstans i Africa kring tidigt 70-tal. Men då ja vet en snubbe i Fagersta som har The Best Of Tirol Super Party Hits 3 på USB-sticka så kan jag alltid höra med honom ifall man kan coppa den och medtaga för att liva upp stämningen lite. Någon som kan låna med en Riding Bull Machine??
Wet t-shirt på män i 60+ trakterna, och Tirol Party Super Hits, är precis vad Hawk100 efterfrågar. Cognacen tar dock jag hand om, då han har med sig några kaggar körsbärsöl.
Är det säsong för flugfisket när vi är där, och vilka flugor är då gångbara? Kanske Pingupuppan?
Vet inte om det är så jäkla bra säsong för det alltså, men det är tur vi har isbjörnar med oss, dom gillar att hjälpa till med fisket....

Säsonga på antarktis
Håll i hatten!!!!
Läge att byta kalsonger efter den där fisketuren va????
Tur det är ont om isbjörnar där nere......

Säsonga på antarktis
Tillbaka
Topp