Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Karlsson" data-source="post: 158759" data-attributes="member: 14991"><p>Bara att åka skidor i 3mån kan vara helt underbart men det kostar, så mitt råd e att hitta något kneg dær du kan jobba några kvællar i veckan, så får du mycket kontakter med som kan hjælpa dig med både det ena och det andra..</p><p></p><p>Sen om du skall åka ner utan chash så får du rækna med att slita lite før åkningen. Va inte kræsen nær det gæller jobb, diska, stæda, rycka lakan... Det finns alltid nått! Va inte rædd før att fråga, det finns alltid plats før arbetssugna mænniskor!</p><p></p><p>Før att få i hopp detta: åk ner med en liten budget (beroende på vart du skall), fixa boende innan tycker jag ær skønast! Snacka me folk hær som varit på orten innan om tips!'</p><p>Hoppas det hjælpte något!</p><p>Lycka till och ha en skøn sæsong -06/-07!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Karlsson, post: 158759, member: 14991"] Bara att åka skidor i 3mån kan vara helt underbart men det kostar, så mitt råd e att hitta något kneg dær du kan jobba några kvællar i veckan, så får du mycket kontakter med som kan hjælpa dig med både det ena och det andra.. Sen om du skall åka ner utan chash så får du rækna med att slita lite før åkningen. Va inte kræsen nær det gæller jobb, diska, stæda, rycka lakan... Det finns alltid nått! Va inte rædd før att fråga, det finns alltid plats før arbetssugna mænniskor! Før att få i hopp detta: åk ner med en liten budget (beroende på vart du skall), fixa boende innan tycker jag ær skønast! Snacka me folk hær som varit på orten innan om tips!' Hoppas det hjælpte något! Lycka till och ha en skøn sæsong -06/-07! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga
Tillbaka
Topp