Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddish" data-source="post: 158932" data-attributes="member: 56479"><p>Skulle faktiskt rekommendera dig att arbeta med om du nu finner ett arbete du trivs med. Jag var nere i Zell am See denna säsongen och arbetade som servitör. Hade perfekt arbetstider för började arbeta 17:30 varje dag så man hade gott om tid att ta sig hem ifrån backen och ta sig en dusch innan jobbet.</p><p></p><p>Hade jag inte arbetat tror jag faktiskt att jag hade tröttnat tidigare för träffade så himla mycket trevligt folk under tiden man jobbade.. och att få lite extra cash är ju inte fel? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Tar ju lite på krafterna att arbeta men jag orkade ändå med att åka skidor 5-6 dagar i veckan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddish, post: 158932, member: 56479"] Skulle faktiskt rekommendera dig att arbeta med om du nu finner ett arbete du trivs med. Jag var nere i Zell am See denna säsongen och arbetade som servitör. Hade perfekt arbetstider för började arbeta 17:30 varje dag så man hade gott om tid att ta sig hem ifrån backen och ta sig en dusch innan jobbet. Hade jag inte arbetat tror jag faktiskt att jag hade tröttnat tidigare för träffade så himla mycket trevligt folk under tiden man jobbade.. och att få lite extra cash är ju inte fel? :) Tar ju lite på krafterna att arbeta men jag orkade ändå med att åka skidor 5-6 dagar i veckan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga
Tillbaka
Topp