Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nextinline" data-source="post: 160414" data-attributes="member: 52491"><p>Jag kom precis hem från fem månader i St Anton, där jobbade jag som diskare. </p><p>Jag kan bara säga en sak, jobb äter upp kvalitetstid. Mitt jobb var i och för sig ett av de värre, men jag hade fortfarande reko arbetstider (19 - 00), men ifall jag gör en ny säsong (i alla fall i anton) så ska jag spara ihop pengar och åka därifrån i tid. fem månader är lite väl lång tid, särskilt när man jobbar. Men ifall du har motivationen att jobba, gör det, men bered dig på att tröttna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nextinline, post: 160414, member: 52491"] Jag kom precis hem från fem månader i St Anton, där jobbade jag som diskare. Jag kan bara säga en sak, jobb äter upp kvalitetstid. Mitt jobb var i och för sig ett av de värre, men jag hade fortfarande reko arbetstider (19 - 00), men ifall jag gör en ny säsong (i alla fall i anton) så ska jag spara ihop pengar och åka därifrån i tid. fem månader är lite väl lång tid, särskilt när man jobbar. Men ifall du har motivationen att jobba, gör det, men bered dig på att tröttna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga
Tillbaka
Topp