Säsongare i Bad Gastein 2016-2017 söker två roomies

tjasofia

Medlem
Tjenare, vi är två tjejer på 19 år från Örebro som ska göra vår första säsong iår. Vi har fixat boende i Bad Gastein, en lägenhet för 4 pers då hyran landar på ca 4000kr/månad per person med allt inräknat. Lägenheten ligger på hyfsat gångavstånd till lift och mataffär samt krog. Vårt mål är att ha det riktigt gött i fem månader, skidor, fest, äventyr och gott umgänge. Det vi söker är alltså två härliga, skid och festglada personer som vill dela detta med oss, hör av er ifall ni/du känner er träffade!

Hej!

Jag och min flickvän är intresserade av att dela lägenhet med er!
Jag har tidigare gjort en säsong i Åre, och har gått Åre skidlärarlinje. Flickvännen ska göra sin första säsong. Vad siktar ni på att jobba med? Vilken typ av skidåkning är ni mest intresserade av? Har ni bilder på lägenheten?

Tjena!

Är en kille på 20år som är grymt sugnen på min första säsong i alperna. Jag älskar skidåkning och bangar aldrig en bärs, har väl egentligen så mycket krav utöver bra skidåkning och sällskap. Skicka ett gärna ett PM med mer info!

Hej!

Två killar på 20år som är intresseade av att dela boende. Båda har åkt mycket skidor och gillar både pisten och offpisten. Dock har vi aldrig säsonat tidigare.

Hör av er om ni är intresserade! :)

Tillbaka
Topp