SÄSONGEN 2006 i ALPERNA

Kiszkiel

Ny medlem
SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
HEJHEJ!

Jag e precis som många av er andra här väldigt sugen på att pumpa puder i alperna under kommande säsong!
Jag skulle tycka det var kul om någon hakade på eftersom mina kompisar föredrar varma Asien, som sagt så föredrar jag snön förtillfället.
Älskar åka skidor och brädan ger en ordentlig adrenalinkick.
well, jag e iaf 20 år och har pluggat det senaste året, inte direkt trött på det men jag söker nya äventyr.

har du varit där? hur mycket pengar bör man ha med sig och vad går boendet på? vore kul att få lite tips!

har du lust att åka till tex. ST ANTON med mig o dela lägenhet, elle rngnannastans för den delen så hör av dig! det vore jättekul!

min msn e kiszkiel@hotmail.com

kramar -magdalena!

SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
Hejsan,
Har också väldigt starka funderingar på att åka ner i vinter o göra en säsong. Men har inte så mycket erfarenhet av det. Därför kul att testa lite nytt.

Så skulle gärna dela lägenhet eller liknande med folk jag med.

Kanske något att bygga på!

MVH
Erik

SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
Hejsan!

Jag och några kompisar har planer på att tillbringa kommande vinter i st anton. Vi kommer kanske vara fyra men det lutar nog mot att vi blir tre personer som åker ner, och många lägenheter är ju för fyra pers så då letar vi efter en fjärde part, och denna skulle ju kunna vara du!?

/Sara

SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
tjaba!
Jag och min kompis ska åka ner till österike kommande säsong, vi skulle också uppskatta tips om jobb och boende, grymma skispots skulle ju också uppskattas!
/Arvid

SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
tja, jag är precis som du grymt sugen på alperna kommande säsong men alla andra bangar för värme, så jag är med andra ord bra intresserad av att dela lgh./linnea

SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
hej! jag är åxo taggad som tusan. har försök dra med mina polare men det går trögt!!
vi kanske får dra ihop ett gäng här!!

SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
Hei! vi er to gutter fra Norge (22år) som også skal reise til Alpene. Gjerne ST. Anton. har vært der to ganger før,men bare kortere opphold, og det er helt rått! men vi trenger noen å dele leilighet med, vi er ikke så kresene på hvor vi bor. Er det noen som vet om noen å dele med, og eller vet om en leilighet, eller hvor man kan få leid så vil vi gjerne høre om dette! Vi tenkte å reise ned i midten av november starten av desember. så om dette høres interresant ut ta kontakt med meg Fredrik på mail: Stenerud_fredrik@hotmail.com.
min msn er det samme som mailen min. Ta kontakt da vel!!

Vi er to veldig sosiale mennesker som liker å finne på sprell og morro! og vi vil derfor dele leilighet med flere! jo flere man er jo kulere blir det!

SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
Basta bummar lagenheten i Chamonix ledig for vintern 05/06.
Jag har en lagenhet ledig for vintern 05/06.
Fem min promenad fran stan. 90 m2 botten vaning med tradgard.
Sover 6-8 personer. Tre sovrum och ett allrum med bed soffor. Separat kok med mat plats.
Dush rum med tva dushar. Tva toaletter.
Uthyres fran borjan av Dec eller Jan tills slutet av sasongen.
1900 euro/manad.

Hor av till rosanna@snowhouse.biz om ni vill ha den basta lagenheten i stan.

Tillbaka
Topp