Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongen som gick
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 340597" data-attributes="member: 52127"><p>Du behöver nog inte oroa dej särskilt mycket faktiskt. jag var där nere i början av april och då fanns det i vilket fall snö. alla backar var givetvis inte åkbara ända ner till dalen men på vissa ställen gick det. jag läste att du funderar på alperna i december-januari och då kan det ju bli mer problem. generelt kommer snön något senare nere i alperna än vad den gör i sverige. vid denna tiden på året dec-jan så är det tydligen jäkligt kallt där nere. hursomhelst så vill jag bara säga åk ner till alperna skulle det vara så att det blir sämre och sämre för varje år så är det väl hög tid att passa på nu eller hur? hoppas jag varit till lite hjälp men som sagt åk lite senare så ska det nog lösa sej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 340597, member: 52127"] Du behöver nog inte oroa dej särskilt mycket faktiskt. jag var där nere i början av april och då fanns det i vilket fall snö. alla backar var givetvis inte åkbara ända ner till dalen men på vissa ställen gick det. jag läste att du funderar på alperna i december-januari och då kan det ju bli mer problem. generelt kommer snön något senare nere i alperna än vad den gör i sverige. vid denna tiden på året dec-jan så är det tydligen jäkligt kallt där nere. hursomhelst så vill jag bara säga åk ner till alperna skulle det vara så att det blir sämre och sämre för varje år så är det väl hög tid att passa på nu eller hur? hoppas jag varit till lite hjälp men som sagt åk lite senare så ska det nog lösa sej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongen som gick
Tillbaka
Topp