Säsongsboende från februari

rudolf100

Ny medlem
Hej hej!

Vi är några tjejor som har ett boende i st. jakob hela säsongen. Men jag kommer endast vara där fram till början av februari. Det finns då en plats i lägenheten för resten av säsongen!! är det någon som är intresserad av den? :D

Hejsan!
Jag är väldigt intresserad, om Ni godkänner en 34 årig lugn och sansad kille från Lund förstås :)
Vilket pris pratar vi om för boendet? Standard?

Hör av er !

Hej, jag är lite intresserad tror jag, har tänkt att dra på halvsäsong så jag hade ändå inte tänkt att dra förrän i början av februari. Men vad är st jakob för ort, har förstått att det ligger nära st anton men hur nära, gångavstånd? gäller liftkortet över hela st anton-sytemet? och sitter systemen ihop? Hur är utelivet? hur stort är boendet och hur många är det som bor kvar i lägenheten/stugan? Vilka är ni som bor där, hur gamla? och vart kommer ni ifrån? Slutligen skulle jag vilja veta vilken prisklass det handlar om. Det blev väldigt mycket frågor men eftersom jag egentligen tänkt att dra till chamonix så krävs det svar på dessa frågor om jag skall överväga att ändra på mina planer.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp