Säsongsboende i St Anton finnes!

sincan

Ny medlem
Vi är ett gäng killar som bor i ett hus i Pettnau, som ligger nagra km utanför st anton. Pga en skada tvingades en att aka hem sa nu finns det en sängplats över (ev 2 da det finns en enkel gästsäng). priset ligger pa 350€/person i manaden. Man tar sig lätt in i st anton med skidbussar som ingar i lifkortet.
Nr: 0664-3632075 //Robin

Tja

Jag är sjukt sugen på att dra till St Anton, sitter i Canada nu, och jag lurrar på att boka om min biljett och då måste jag ha någon stans att bo.
skulle man kunna köpa din polares liftkort?

Vart i pettnau bor ni.

Jag har varit nere i anton två vintrar så jag kan stället ganska så väll. Hur tycker ni att förhålandena är där är nu med snön?

Senast ändrad:
Snöar lite väl lite just nu tycker jag, men annars är de rätt fint, de finns ju gott om snö ändå. Men lite mer snöande hade inte vart helt fel som sagt. Men varför lämna Canada för?

Jag och min kompis kommer ner till St. Anton på måndag den 21 januari. Är sjukt sugna på boende och erat låter ju alldeles superbt! Skulle vara så sjukt nice om vi kunde flytta in hos er. Tack på förhand. Mvh Zacke.

Att lämna Canada som alltid varit ditt man vill åka kan låta ganska så dumt men. De är så små ställe och man måste hika minst 45min för att en komma till ställena där inte alla andra har hikat och de blir man jävligt trött på efter ett tag och sedan när den enda liften som finns stängs av pga vinden så finns de istortsett inget man kan göra för utom att gå upp till de minimala parken som ser ut som skit. Men snön är hur grym som helst.

Och jag vet att jag an hitta och åka så mycket mer och bättre åk i anton än vad jag kan göra här, och jag har åkt iväg för att åka inte gå.

Så de hade varit grymt om någon hade en bit golv att dela med sig.

Hejsan, vi är två hungriga killar på runt tjugo bast som är intresserade av dem två platserna som var lediga. hör gärna av dig om det fortfarande är ledigt!

Mvh Olof, Erik

HAHA! duueh...se till att kolla datumet pa tradarna innan du skriver... aven denna ar fran forra sasongen:D

Tillbaka
Topp