big_air Ny medlem 2007-12-25 Säsongsboende i Verbier! #1 Hej Freeride-medlemmar! Jag och min tjej söker boende i Verbier från första februari och säsongen ut. Hör av er om ni kan hjälpa till. Tack och god fortsättning. Kalle o Sara
Hej Freeride-medlemmar! Jag och min tjej söker boende i Verbier från första februari och säsongen ut. Hör av er om ni kan hjälpa till. Tack och god fortsättning. Kalle o Sara