Säsongsboende St. Anton finnes!

SKISTORE

Ny medlem
1-2 platser ledigt hyffsat centralt i St. Anton (St. Jakob, Bach). Del i 4 pers. stor lägenhet (68m2)fullt utrustad. Hyresperioden är 2005.01.15 - 2005.04.30. Pris EUR 20/natt/person (allt inkluderat -el, vatten, turistskatt mm.). För mer information kontakta Johan Hansson (johan.hansson@altitudestudies.com).

Är två tjejer från sthlm som planerar att åka ner till st anton typ den 15 januari, kan du berätta mer om boendet, var det ligger, hur långt till centrum och annat praktiskt. Vore jättejuste om du svarade här eller på fladvad@kittymail.com om boendet finns kvar! kram

Finns platserna fortfarande kvar? Jag inväntar besked på om jag kommer att bli reseledare i alperna i vinter, annars blir det en alpsäsong, och då allra helst i St. Anton.
MVH Niklas (niklasemthen@hotmail.com

tjena! jag å min polare ska bila ner till st anton nu i dagarna, har fortfarande inte hittat boende! är mycket intresserad om de fortfarande är ledigt! hade varit jättejuste om du kunnat majla lite mer info om boendet, o de då är ledigt. mvh niklas (niklas_siostrom@hotmail.com)

Tillbaka
Topp