Jeenyus
Medlem
Säsongsboende sthlm.
Hej!
först och främst, vet att detta inlägg inte gäller snösport direkt men eftersom freeride inte har nåt kategori på sitt forum som gäller allmänt boende/häng i sverige när man jobbar så postar jag här. är desperat.
Jag undrar om det är någon här som har ett rum över i er lägenhet / ert hus från oktober till maj 08? Eller är det någon annan därute som har lust att dela med mig?
Vill flytta till sthlm och bo där under vintern så om du har lust att bo med mig eller vet någon som har plats över så tveka inte att kontakta mig.
Info om mig Johannes:
ålder 22
intressen: kalas, snö, kläder, skor, flickor och musik.
gjort en säsong i val di sere o 2 i whistler. parkråtta.
som person: trevlig, snäll, lätt att ha o göra med, utåtriktad osv osv osv.
äh vill ni veta mer PM mig.
/Johannes
först och främst, vet att detta inlägg inte gäller snösport direkt men eftersom freeride inte har nåt kategori på sitt forum som gäller allmänt boende/häng i sverige när man jobbar så postar jag här. är desperat.
Jag undrar om det är någon här som har ett rum över i er lägenhet / ert hus från oktober till maj 08? Eller är det någon annan därute som har lust att dela med mig?
Vill flytta till sthlm och bo där under vintern så om du har lust att bo med mig eller vet någon som har plats över så tveka inte att kontakta mig.
Info om mig Johannes:
ålder 22
intressen: kalas, snö, kläder, skor, flickor och musik.
gjort en säsong i val di sere o 2 i whistler. parkråtta.
som person: trevlig, snäll, lätt att ha o göra med, utåtriktad osv osv osv.
äh vill ni veta mer PM mig.
/Johannes