Säsongsboende Verbier ledigt

Thomas_E

Ny medlem
Stor och rymlig lägenhet i utkanten av Verbier behöver fyllas ut med ytterliggare 4 glada skibums, totalt bor vi 6st i lägenheten som är 80 kvm.

Gångavstånd till centrum är 10 min och till Medran liften 15 min. Till backen tänkte vi åka skidbussen (5 min till bussen), och när man inte har pjäxor på fötterna är faktiskt inte 10 min jobbigt att knata.

I gengäld får vi 80 kvm på 6 pers istället för som alpstandard på 30-50 kvm. Det gör att vi har goda möjligheter att erbjuda besökare övernattningsmöjligheter.

Vi har lägenheten från 1dec-16mars och 7april-30april. Det är inte idealiskt med ett glapp men vi tycker att det är värt den ändå för en så stor lägenhet. Tränga in sig hos kompisar eller vandrarhem fungerar nog i 3 veckor.

Hyran är på 3400 chf per person.

Senast ändrad:
Tja Thomas.
Är mkt intresserad av sängplatsen.
Jag är en 26-årig Stockholmare, som lagar god mat, plåtar, samt är allmänt sällskaplig och trevlig.
/
Micke

Här är en Skid (21år) och en Bräd (18år) som gjärna delar boende om så platsen finns ! Städar diskar och fixar makkor ! :D

Tyvärr är platserna upptagna. Jag hör av mig till er som skrivit om någon skulle få för sig att banga nu när vi ska betala i veckan.

En har hoppat av, så nu finns en sängplats ledig.
Skriv ett inlägg om dig själv i min gästbok om du är intresserad av att följa med.

tjena.
vi är två killar som söker boende.. så vi är lätt på om d finns platser kvar..
du kan ringa i sånna fall..

0739754174

mvh
kristoffer

hej thomas! såg att det bara fanns en plats kvar, men vi är iallafall två polare så om nån kanske skulle hoppa av å det finns två platser är vi mycket intresserade! hör av dej isåfall. / frida

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp