Säsongsjobb i sälen

Säsongsjobb i sälen
jag är kallad till intervju i örebro den 21. Men jag satt och grunnade på hur många som går vidare från intervjuerna till arbetena?
Är det stor chans att man får jobbet när man väll har kommit till intervjun.
vad ställs för frågor osv?

Säsongsjobb i sälen
Ska göra min andra säsong i Tandådalen/Hundfjället i vinter.. Så vi ses där. Hör gärna av er..Alltid kul o snacka med nytt folk!!!

Säsongsjobb i sälen
hejsan nu är de flesta intervjuerna gjorda. både i tandådalen och lindvallen. Hur tycker ni det gick?
Själv var jag på intervju idag för skiduthyrning i lindvallen. Jag tycker att min intervju gick bra. Snackade om allt möjligt. får svar 1 oktober.
Tror ni att ni kirrade jobbet?

Vad gjorde ni för aktiviteter ni som var uppe en hel helg?

Säsongsjobb i sälen
el-mage du räknas visst, det tycker jag!! =) haha, du har ju trotts allt lyckats laga min eluttag o allt vad det var som var trasigt =)

Säsongsjobb i sälen
haha jävla tjat om mig haha. menmen va fan... o sen e ja inte el-mange längre ju.. fan avancerat lite ju ..hhaha... endast 5 veckor tills man drar upp nu!!! Längtar!!!

Säsongsjobb i sälen
Jag var på intervju igår för lindvallen som skiduthyrare- Idag ringde de mig och sa att jag hade fått jobbet. Riktigt jävla gött. Någon som har fått jobb eller som skall upp? Adda min msn så fall Bajen_snygg88@hotmail.com (längesen jag gjorde den)

Säsongsjobb i sälen
USNAVY sa:
Jag var på intervju igår för lindvallen som skiduthyrare- Idag ringde de mig och sa att jag hade fått jobbet. Riktigt jävla gött. Någon som har fått jobb eller som skall upp? Adda min msn så fall Bajen_snygg88@hotmail.com (längesen jag gjorde den)
man får väl önska dig välkommen i skidåkar gänget :)

Säsongsjobb i sälen
saaaara sa:
el-mage du räknas visst, det tycker jag!! =) haha, du har ju trotts allt lyckats laga min eluttag o allt vad det var som var trasigt =)
Du ska bara veta vad han gjort i g-huset;) men så fick han ju vara med i familjen! och mat fick han också:D

Säsongsjobb i sälen
Hejsan gott folk. Hoppas alla har fått positiva besked om anställning.
Eller är det någr som inte har hört något än?
Ni som vet att ni fått jobb, har ni fått reda på vart ni skall bo?'

Någon som har säsongat uppe i sälen förr? Berätta gärna lite om tema festern osv.

När börjar eran anställning? Min börjar den 8december tror jag att det var..
Hoppas det blir många trevliga temafester mellan arbetarna i sälen,. älskar att träffa nytt folk.. Skriv fall ni undrar något..

Säsongsjobb i sälen
Hej alla kära säsongarungar!
Ska bli kul att åka upp denna vinter också och träffa lite nya som gamla ansikten.
Inte långt kvar nu..
Alla ni som ska till Lindvallen, det kommer bli grymt! (;

Säsongsjobb i sälen
Jag satt igår och tänkte på vintern som kommas skall. Det är inte långt kvar nu killar och tjejer. damer och gubbar. Det är verkligen inte långt kvar.
Jag längtar redan upp som få. Det kommer bli så nice. Älskar att träffa nytt folk och åka snowboard så det finns ju inget bättre...
Skriv till mig fall ni vill snacka lite innan om förväntningar m.m.

Någon som fått veta något om boende osv?

Säsongsjobb i sälen
Jag fick jobb i Lindvallens skidskola, tackade vänligen men bestämt nej och valde Trysil istället. Men vi ses säkert i vinter (ni kommer tröttna på de små kullarna på svenska sidan och vilja åka lite riktigt berg i Norge) :)

Säsongsjobb i sälen
säsonga vore guld tycker jag.. trist att jag är lite sen bara :(

och de jobb som ligger ute nu (t.ex. liftvakt) måste man ju ha körkort utfärdat innan 2000/körkort för snöskoter.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp