Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ta skoterkort då?geekboy sa:säsonga vore guld tycker jag.. trist att jag är lite sen bara
och de jobb som ligger ute nu (t.ex. liftvakt) måste man ju ha körkort utfärdat innan 2000/körkort för snöskoter.
Tror liftarna stängde vid 1 så då slutade man, på kvällen vart all personal bjudna på middag. Så det är det som gällerUSNAVY sa:en fråga till, hur blir det på julafton? Jobbar vi som vanligt till 3 och sen går hem? brukar det vara något gemensamt eller firar man själv?
Har ingen susning alls, så ni får gärna ge mig lite information..:P
eller drar man ut och super eller vad händer:P
Man bor antingen i gamla eller nya personal. Är typ som lite större lägenheter, bor mellan 4-6 personer i varje lägenhet om jag inte minns fel. Sen finns det även lite ströboenden som är vanliga stugor.BaraLinnea sa:Hur ser boendena ut i lindvallen? ^^
Okej, men bor man i egna rum då eller delar man 2 och 2? Har man gemensamt badrum o så?Aquiesce sa:Man bor antingen i gamla eller nya personal. Är typ som lite större lägenheter, bor mellan 4-6 personer i varje lägenhet om jag inte minns fel. Sen finns det även lite ströboenden som är vanliga stugor.BaraLinnea sa:Hur ser boendena ut i lindvallen? ^^
Jag har inte heller fått mitt änsooder sa:är det någon mer en jag som inte har fått brev en som jobbar på skiduthyrningen??
skipassförsälning/gästservice i tandådalen för min delpictureframed sa:Har precis fått svar från fjällis att jag fått jobb där, är det någon mer som ska jobba i tandådalen? skulle vara kul att få lite kontakter redan innan man kommer dit. =)