Säsongsjobb i sälen

Säsongsjobb i sälen
Tja!;D Fick det glada beskedet att ja ska åka upp o jobba som skidlärare i Lindvallen! Ska bli riktigt jävla kul! Ja e första säsongare så adda gärna min msn david_89pettersson@hotmail.com!! Längtar till säsongen startar! :)

Säsongsjobb i sälen
Hej!
Ni som har säsongat i sälen tidigare ( min första säsong i vinter) är det mycket fest? Mycket personalfester osv?

Säsongsjobb i sälen
Hej :)

Ska upp o säsongsjobba i Tandådalens gästservice i vinter. Usch vad man längtar, känns som en evighet kvar.. Fick förresten hem mitt brev idag med lite info, fick veta att jag ska bo i Kvillan. Ngn mer som ska? :)

Säsongsjobb i sälen
USNAVY Du kan festa hur mycket du vill det är alltid folk du kommer känna som ska ut varje kväll!

Jag ska göra min andra säsong i liften, men ska även lägga lite snö innan det blir dags för det!

Säsongsjobb i sälen
Tjo :) jag ska jobba på hyran/verkstan i tandådalen i vinter :) några skøna typer som ska jobba dær med elelr ?

Længtar till sæsongen !!!!!!!!!

Säsongsjobb i sälen
Hej!
En fråga, jag skall jobba som skiduthyrare i lindvallen kommer jag endast bo med personer som är i hyran? eller kommer jag bo med tex skidlärare osv också?
Samt hur många bor man i en stuga?
Längtar sönder mig till säsongen börjar, adda bajen_snygg88@hotmai.com fall ni inte reda har gjort. Roligt att snacka med så många som möjligt innan man kommer upp...

Säsongsjobb i sälen
Hej :)

Till oss sa dom under intervjuhelgen att dom skulle försöka mixa så mkt som möjligt i personalboendena från olika avdelningar för att man ska lära känna så många som möjligt. Man kan bo upp till 16 st i en stuga, iallafall i Tandådalen/Hundfjället, kan tänka mig att det är liknande i Lindvallen..

Säsongsjobb i sälen
I tandådalen/hundfjället blandar dom men har för mig att dom kör avdelningsvis i lindvallen.

Säsongsjobb i sälen
Någon som har fått brev hem än? Jag sitter fortfarande och väntar på den inkommande informationen om boende, när man skall åka upp osv

Säsongsjobb i sälen
Grattis till alla er som har fått jobb =) Jag har kört 1½ säsong i Lindvallens skidskola och älskar det (lite avundsjuk på er som ska vara uppe hela vintern!).. Har börjat plugga nu, men kommer smita upp till Sälen så fort jag bara kan! Jul&nyår blir det till att börja med i alla fall, och förhoppningsvis mycket mer! Om det är något ni undrar över så får ni skriva så svarar jag så gott jag kan!

Säsongsjobb i sälen
jag ska jobba på kaisers i stöten, första säsongen..! vore ju kul att knyta lite kontakter redan nu innan!! så nån som ska jobba i stöten kan ju höra av sig och även från andra ställen haha!!
ser fram emot en trevlig säsong :D

Säsongsjobb i sälen
nu längtar man upp. ska göra andra säsongen i skidskolan i lindvallen.
riktigt mycket skid abstinens nu då det ligger snö på högis.
btw, nån undrade om det var mycket personalfester? att säsonga är en ända lång fest

Säsongsjobb i sälen
men ledskog www.skrivihop.nu för fan =P

va nice att det ligger lite snö på högis redan, trodde allt hade tinat bort.. när jag kommer upp vid jul lär det ju finnas massa go snö att åka på då ju! (hoppas går ju iaf!)

Säsongsjobb i sälen
när ungefär får vi veta vilka vi skall bo med och vart? borde det inte komma snart?
Ni som har jobat förr, vad har en skiduthyrare för arbetstider ungefär?
Jag är sjukt laddad inför säsongen nu

Säsongsjobb i sälen
när ungefär får vi veta vilka vi skall bo med och vart? borde det inte komma snart?
Ni som har jobat förr, vad har en skiduthyrare för arbetstider ungefär?
Jag är sjukt laddad inför säsongen nu

Säsongsjobb i sälen
en fråga till, hur blir det på julafton? Jobbar vi som vanligt till 3 och sen går hem? brukar det vara något gemensamt eller firar man själv?
Har ingen susning alls, så ni får gärna ge mig lite information..:P
eller drar man ut och super eller vad händer:P

Säsongsjobb i sälen
Tjaaa är det någon som ska eller vet någon som ska säsonga på stadium ski lindvallen ...vore nice att pratat med någon innan man drar :)

Säsongsjobb i sälen
USNAVY sa:
en fråga till, hur blir det på julafton? Jobbar vi som vanligt till 3 och sen går hem? brukar det vara något gemensamt eller firar man själv?
Har ingen susning alls, så ni får gärna ge mig lite information..:P
eller drar man ut och super eller vad händer:P
Tror liftarna stängde vid 1 så då slutade man, på kvällen vart all personal bjudna på middag. Så det är det som gäller :)

Säsongsjobb i sälen
BaraLinnea sa:
Hur ser boendena ut i lindvallen? ^^
Man bor antingen i gamla eller nya personal. Är typ som lite större lägenheter, bor mellan 4-6 personer i varje lägenhet om jag inte minns fel. Sen finns det även lite ströboenden som är vanliga stugor.

Säsongsjobb i sälen
Aquiesce sa:
BaraLinnea sa:
Man bor antingen i gamla eller nya personal. Är typ som lite större lägenheter, bor mellan 4-6 personer i varje lägenhet om jag inte minns fel. Sen finns det även lite ströboenden som är vanliga stugor.
Okej, men bor man i egna rum då eller delar man 2 och 2? Har man gemensamt badrum o så? :)

Säsongsjobb i sälen
Har precis fått svar från fjällis att jag fått jobb där, är det någon mer som ska jobba i tandådalen? skulle vara kul att få lite kontakter redan innan man kommer dit. =)

Säsongsjobb i sälen
Aquiesce skrev:

BaraLinnea skrev:

Okej, men bor man i egna rum då eller delar man 2 och 2? Har man gemensamt badrum o så

Man kan bo på flera olika sätt. vissa bor i eget rum andra delar. vänta någon vecka så vet ni/ hamp

Säsongsjobb i sälen
pictureframed sa:
Har precis fått svar från fjällis att jag fått jobb där, är det någon mer som ska jobba i tandådalen? skulle vara kul att få lite kontakter redan innan man kommer dit. =)
skipassförsälning/gästservice i tandådalen för min del :)

Säsongsjobb i sälen
När brukar breven komma? Agneta på skidåkarna sa att man skulle få reda på vilka man bodde med innan man åkte upp för att checka läget osv...

Jag sitter här hemma nu och bara längtar upp, de är de jag har i tankarna när vi ligger ute i skogen (lumpen, muck om 3 veckor) det är de som får mig motiverad..

Är de så mycket fest som folk säger att det är? är riktigt sugen på en fartfylld vinter med härliga människor

Tillbaka
Topp