Säsongsjobb i sälen

Säsongsjobb i sälen
Mmm jag va på k3. Har ni fått den utbildningen man skall göra på internet än? Hos mig lyser den med sin frånvaro i alla fall

Säsongsjobb i sälen
USNAVY sa:
Mmm jag va på k3. Har ni fått den utbildningen man skall göra på internet än? Hos mig lyser den med sin frånvaro i alla fall
Jag har fått utbildningen och håller på för fullt med den....åker upp till Lindvallen 29/11 och börjar jobba den 1/12. Någon mer som börjar då?

Säsongsjobb i sälen
Har inte heller fått den än, men den kommer väl så småningom. Åker upp runt den 4/12 och börjar den 8/12. Någon som kan säga något om lägenhet 14? :P

Säsongsjobb i sälen
Jag trodde inte jag heller hade fått utbildningen man skulle göra på internet. men så kollade jag min email och där låg den. De skickar den endast till mailen du angav alltså inte hem..

Någon som har fått information med vilka de skall bo med?

Säsongsjobb i sälen
Jo fan har jobbat i snart 4 veckor i shopen.. det är sjukt nice..

Inatt kom det väl 1 dec nysnö.. så till helgen öppnar de nog sittliften och nån mer backe..

Säsongsjobb i sälen
Några härliga typer som ska säsonga i Sälen i Vinter? Skriv gärna :) Första säsongen för mig och det ska bli sjukt nice ! Vart ska ni va någonstans?

Säsongsjobb i sälen
heej.!

Jag kollade igenom mina papper ännu en gång inför säsongen. Det står att jag skall bo i personalbostad 40, rum nr 2. i lindvallen
Är det någon som har nån aning om vart den ligger? Det står inte vilka jag skall bo med eller hur många heller?

en fråga till.. Till ni som jobbat där uppe innan. brukar det bli knappert med pengar i slutet? eller brukar det vara rätt lugnt? kan tillägga att jag skall jobba som skiduthyrare och är över 20

tacksam för svar

Senast ändrad:
Säsongsjobb i sälen
säsonga i lindvallen för min del då :D kommer lite senare upp dock, senast den 14de =) ska förmodligen börja jobba på Altityd också (klädaffär med encore, filippa k osv i lindvallen)

Senast ändrad:
Säsongsjobb i sälen
säsong i sälen låter ungefär lika vettigt som att bära dykardräkt när man skall klättra i berg..

Tillbaka
Topp