Säsongskort Chamonix (inkl. Courmayeur och Verbier?)

Tjena!
Jag ska bo i Chamonix 18 feb - 1 maj och hörde i något sammanhang att det är smart att köpa liftkortet redan innan novembers slut, för att man då får någon slags "earlybird rabatt".

Undrar om någon som har bättre koll på området vet vad jag ska ha för något- verkar finnas lite olika varianter. Eftersom jag är där såpass länge vill jag ha det som inkluderar även Courmayeur, vilket jag vet att något av kortalternativen gör (även kanske Verbier?).

Någon sida som är bättre än någon annan att köpa det på?

/Lisa

lisachristina sa:
Tjena!
Jag ska bo i Chamonix 18 feb - 1 maj och hörde i något sammanhang att det är smart att köpa liftkortet redan innan novembers slut, för att man då får någon slags "earlybird rabatt".

Undrar om någon som har bättre koll på området vet vad jag ska ha för något- verkar finnas lite olika varianter. Eftersom jag är där såpass länge vill jag ha det som inkluderar även Courmayeur, vilket jag vet att något av kortalternativen gör (även kanske Verbier?).

Någon sida som är bättre än någon annan att köpa det på?

/Lisa
Vi köpte våra här: https://www.montblancnaturalresort.com/en/forfait-ski/1-saison-mont-blanc-unlimited-1075/

Det är Mont Blanc Unlimited du ska ha. Courmayeur ingår, några endagarspass i Verbier för halva priset

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp