Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongskort Chamonix (inkl. Courmayeur och Verbier?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lisachristina" data-source="post: 1139516" data-attributes="member: 166283"><p>Tjena!</p><p>Jag ska bo i Chamonix 18 feb - 1 maj och hörde i något sammanhang att det är smart att köpa liftkortet redan innan novembers slut, för att man då får någon slags "earlybird rabatt".</p><p></p><p>Undrar om någon som har bättre koll på området vet vad jag ska ha för något- verkar finnas lite olika varianter. Eftersom jag är där såpass länge vill jag ha det som inkluderar även Courmayeur, vilket jag vet att något av kortalternativen gör (även kanske Verbier?). </p><p></p><p>Någon sida som är bättre än någon annan att köpa det på? </p><p></p><p>/Lisa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lisachristina, post: 1139516, member: 166283"] Tjena! Jag ska bo i Chamonix 18 feb - 1 maj och hörde i något sammanhang att det är smart att köpa liftkortet redan innan novembers slut, för att man då får någon slags "earlybird rabatt". Undrar om någon som har bättre koll på området vet vad jag ska ha för något- verkar finnas lite olika varianter. Eftersom jag är där såpass länge vill jag ha det som inkluderar även Courmayeur, vilket jag vet att något av kortalternativen gör (även kanske Verbier?). Någon sida som är bättre än någon annan att köpa det på? /Lisa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongskort Chamonix (inkl. Courmayeur och Verbier?)
Tillbaka
Topp