M mixtre Medlem 2009-03-03 Säsongskort i Chamonix önskas köpa/hyra #1 Jag har nyss kommit till Chamonix och undrar om det är nån som har ett säsongskort att hyra ut eller sälja?
Jag har nyss kommit till Chamonix och undrar om det är nån som har ett säsongskort att hyra ut eller sälja?
vegaz Ny medlem 2009-03-03 Säsongskort i Chamonix önskas köpa/hyra #2 Jag har et Unlimited jag inte skal bruge från den 13... vegaz@events.dk hvis du er interesseret
willa Ny medlem 2009-03-03 Säsongskort i Chamonix önskas köpa/hyra #4 drar härifrån den 11 mars och har ett le pass, nilsdahlin@hotmail.com om du är intresserad