Säsongskort

• Trådstartare Trådstartare Micke_Micke
  • Start datum Start datum
M

Micke_Micke

Guest
Säsongskort
Vad kostar ett säsongskort om man köper det tidigt på säsongen ? det blir väl billigare? Det är nån rabatt då tror jag!
jag räknas som vuxen!

Säsongskort
Jag vet ej hur det är i år, det står att det ska kosta 3600 kr, men inget om att det skulle bli billigare innan ett visst datum som förra året,då det kostade 500 kr mindre.

Säsongskort
Som inskriven student på kurs vid Mitthögskolan i Östersund samt helårsmedlem i ÖSIS(studentidrottsföreningen) får man köpa kombinationskort Åre/vemdalen för 2360:- eller 2500:- beroende på när de köps(tidigt eller sent som jag fattar det..).

Finns visst chans att köpa det även på vårsäsongen(kan ju ändå löna sig jmf med dag/veckokort), för nu är det nog sent att komma in på kurs på skolan - i princip alla kurser är väl ungefär halvvägs nu..

Gäller alltså om man verkligen är inskriven vid kurs på Mitthögskolan & de kollar vekligen det - gjorde så ifjol i alla fall!! Så bara vara med i kåren eller ha sökt kurs håller inte.

Kolla;
http://www.medio.mh.se/~osis/

//M

Säsongskort
Om man är skriven i Åre komun så blir det mycket billigare innan ett visst datum. någonstans i dec tror jag... ca 1600 kr kostar kortet då.
När du skriver dig får du även 1000 "åredalen" som kan brukas i byn på diverse butiker" 1 ÅREDAL = ! KR
kLART REKOMENDERAT ATT GÖRA SÅ!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp