Säsongspolare sökes

moaochclara

Ny medlem
Säsongspolare sökes
Vi är (inte helt otippat) riktigt sugna på att göra en säsong i alperna 05/06. Då vi inte direkt är några bumarrävar skulle vi behöva en del tips och råd från någon mer erfaren ;). (ang. ex. boende, jobb, schysta ställen etc.).
Om det är någon som har boende eller liknande på g är vi mycket intresserade. Skulle mer än gärna slå oss ihop med några med liknande planer.
(Finnes: två 19 åriga tjejer som är oersättliga. Vi kan laga eran mat, vi kan diska eran disk, vi kan städa era rum, vi kan valla era skidor, vi kan bära era skidor, vi kan underhålla er! Nä skämt åsido riktigt så dsperata är vi väl inte ännu, men det börjar luta åt det hållet...)

Säsongspolare sökes
hello babes..

nathalie heter jag o är smått desperat jag med, har eventuellt tänkt åka till frankrike eller canada...

jag är inte helt oorienterad inom diskning, bodde med pojkar förra året några härliga veckor.

vore sjukt härligt om vi kunde hitta på nått / nathalie

ps, hade ni nånstans att bo? pussiluss

Säsongspolare sökes
Hej hej!
Jag o min kompis tänkte oxå åka ner en säsong.. men jag skulle inte vilja påstå att vi heller har stenkoll på läget. Har ni hittat nåt som låter bra så får ni gärna höra av er.. Har precis börjat leta aktivt efter nåt som verkar bra så vi får se hur det går. men hör gärna av er som sagt

kram // malin

Säsongspolare sökes
alperna är ju för gamla ski rävar som inte orkar mer.. aspen vail whistler usa är det som gäller.. jag är så desperat att jag skulle kunna tänka mig att dela på alla sysslorna.. fatta.. johan s

Säsongspolare sökes
Jag Har också ställt in mig på st.anton, första säsongen för mig.. bara varit enstaka veckor i alperna innan. Har någon några allmänna tips eller vill dela en lägenhet med två andra så kan ni maila på hallerth@hotmail.com eller ta kontakt med mig på annat vis.

Säsongspolare sökes
Jg verkr sitta i samma sits som många andra.. Ska ner till Österrike o åka skidor. Har inget boende eller jobb.. E öppen för alla förslag.. har börjat kolla mer seriöst nu på boende o sånt.. Men hör av er om ni får en plats över // Victor

Säsongspolare sökes
Hej hej,

Låter ju jätte bra. Har inte gjort ngn säsong tidigare, men vill GÄRNA. Vart skall ni åka? Står helt ensam plötlsigt, då min kompis skall jobba för lion istället, så letar efter några "nya" vänner.
Hör gärna av er om ni har plats över!
Kram Kim (tjej:)

Tillbaka
Topp